اخبار

تمیزکننده سطوح سالید مجیک 150 گرمی نانوسان Nanosun آلمان

اخیرا تعدادی افراد سودجو علاوه بر پورسانت مستقیمی که از شرکت میگیرند اقدام به گرانفروشی جرم گیر شیرآلات نانوسان کرده اند . یکی از مزایای خرید اینترنتی صرفه جویی در وقت شما و راحتی در خرید است اما متاسفانه در این میان هستند افراد سودجویی که با کمی چرب زبانی و استفاده از نا آگاهی مشتریان این بستر را آلوده میکنند. شما هم می‌توانید پرسش مورد نظر خود را در مورد این کالا بپرسید. بین ۵ تا ۲۵ درجه سانتیگراد – به صورت کاملا دربسته نگهداری شود.

سالید مجیک یکی از محصولات محبوب و پرطرفدار و از سری محصولات نانوسان منزل است که میتوانید آن را از فروشگاه های اینترنتی معتبر تهیه کنید. در هنگام خرید به اصالت کالا توجه کنید چرا که ممکن است برخی از فروشگاه ها، کالای فیک و تقلبی برای شما بفرستند و با استفاده از این سالید مجیک تقلبی به سطوح مختلف و حتی پوست خود آسیب بزنید. کالا اکسیر یک فروشگاه اینترنتی معتبر است که سال ها تجربه فروش آنلاین دارد و همراه با تمام کالاهای موجود در سایت گواهینامه اصالت و سلامت فیزیکی کالا ارائه میکند.

و خبر خوب اینکه با چند روش ساده می‌توان آن را به خوبی روز اول تمیز و درخشان کرد. اگر می‌خواهید سینک ظرف‌شویی شما عمر زیادی داشته باشد و همیشه برق بزند،از سالید مجیک نانوسان استفاده کنید. ابزار بومبنا یکی از معتبر ترین فروشگاه‌های ابزارآلات، یراق آلات و سوپر برندها برای رفع shopkalayab نیازهایتان! اسفنج داخل بسته را با مقداری آب مرطوب کنید و روی ماده سفید داخل قوطی سالید مجیک بکشید. سپس آن‌را چندبار بفشارید تا آب اضافه ش گرفته شود و کف درست شود؛ سپس آن را روی سطح کثیف مورد نظر برای تمیز کردن بکشید. کثیفی چسبیده به اسفنج را در نهایت با آب زیاد بشویید و این روند را تا زمانی که سطح کاملا تمیز نشده ادامه دهید.

ضرورت استفاده از محصولات نانو کالدینو چسیت ؟

این پاک کننده جایگزین بسیار مناسبی برای پاک کننده های زیان آوری مثل وایتکس است. وایتکس یک شوینده سرشار از مواد شیمیایی مضر است که استفاده از آن برای سلامت دستگاه تنفسی و ریه بسیار مضر است و در طولانی مدت استفاده از این محلول مضر میتواند آسیب های جبران ناپذیری به سلامت انسان وارد کند. یکی از پرفروش‌ترین محصولات نانوسان تمیز کننده سطوح سالید مجیک می باشد. این محصول با قدرت پاک کنندگی بسیار بالا می تواند برای پاکسازی و رفع جرم های انباشته شده بر روی سطوح بسیار کاربرد داشته باشد. استفاده از تمیز کننده سطوح سالید مجیک نانوسان برای آفتاب سوختگی بدنه خودرو و همچنین جهت جلوگیری و روشن کردن چراغ ماشین کاربرد دارد.

تمیزکننده سطوح سالید مجیک اصل

همچنین می توان ظروف فلزی، شیشه ای و حتی سنگی را با این ماده تمیز و براق کرده و از مشاهده تمیزی بی نهایت آنها لذت برد. البته باید یادآور شویم که نباید از این ماده و یا هر ماده شیمیایی قوی بر روی سطوح حساس و رنگ شده و یا سطوحی که نرم هستند استفاده کرد زیرا باعث ایجاد خش بر روی آنها می شود. هدف از ایجاد “سی سلامتی” ، آموزش و آگاهی عموم مردم در راستای آشنایی با محصولات ارگانیک و سوق دادن به مصرف مواد غذایی طبیعیبرای سلامتیبیشتر در جهت جلوگیری از بروز انواع بیماری‌ها و کسر هزینه‌های درمانی در درازمدت بوده و خواهد بود. دلیلش هم خیلی ساده است زیرا این فضا با سلامت اعضای خانواده ارتباط مستقیم دارد. یکی از اساسی‌ترین تجهیزات آشپزخانه که مرتبا به نظافت نیاز دارد سینک ظرفشویی است.

تمیزکننده سطوح سالید مجیک نانوسان یکی از این تمیزکننده‌های چند منظوره است که عاری از هرگونه مواد شیمیایی و آلرژی‌زا می‌باشد. از سالید مجیک شرکت نانوسان می توان در انواع سینک ظرفشویی، روشویی، شیرآلات، صفحه گاز، کاشی و سرامیک، استیل، کروم، شیشه، سطوح لعابی، وان حمام، آینه، ظروف فلزی، دستگیره درب، پنجره پلاستیکی و قرنیز های مرمر استفاده نمود. از سالید مجیک میتوانید در موارد مختلفی همچون انواع سینک ظرفشویی، روشویی، شیرالات صفحه گاز، کاشی و سرامیک، استیل، کروم، شیشه، سطوح لعابی، وان حمام، آینه، ظروف فلزی، دستگیره درب، پنجره پلاستیکی و قرنیز های مرمراستفاده نمایید. سالید مجیک تمیز کننده ای خاص، چند منظوره و جایگزینی بسیار مناسب برای مواد شوینده اسیدی و قوی است که قابل استفاده در مکان هایی نظیر؛ هتل ها، رستوران ها، بیمارستان ها، منازل و … می باشد.

  • سالید مجیک کاربرد زیادی داره از جمله تمیز کردن سطوح سنگی و..
  • توصیه می کنیم حداقل هفته ای یک بار این روند را انجام دهید تا سینک ظرفشویی شما کاملا ضد عفونی شود.
  • برای ثبت سفارش در سایت می توانید از درگاه پرداخت استفاده کنید ، اما برای ثبت سفارش در شبکه های مجازی یا دیگر راه های ارتباطی ، لطفا مبلغ کالا به همراه هزینه ارسال را به شماره حساب های موجود واریز یا کارت به کارت کرده و فیش آن را برای ما ارسال کنید .

سالید مجیک؛ تمیز‌ کننده‌ی بسیار قوی و جایگزین مناسبی برای سایر مواد شوینده است. تمیز کننده سالید مجیک بهترین انتخاب برای هتل، رستوران، بیمارستان و منازل است. این محصول فاقد مواد اسیدی، شیمیایی و حسیاسیت زاست به همین دلیل مانند سایر محصولات نانوسان آلمان، دوست‌دار محیط زیست بوده و سلامت انسان را تهدید نمی کند. قدرت پاک کنندگی فوق العاده بالای سالید مجیک دکتر بیز هرگونه آلودگی را از روی سطح و سطوح مختلف از جمله; از فولاد، لعاب، کاشی، سرامیک و شیشه پاک می کند.

سالید مجیک دکتر بیز محصولی عاری از هرگونه مواد اسیدی، شیمیایی، مضر و حساسیت زا بوده و در نتیجه استفاده از آن هیچ آسیبی به سلامت انسان و محیط زیست وارد نمی کند. قدرت تمیزکنندگی فوق العاده بالای سالید مجیک هرگونه کثیفی را از سطح پاک نموده و درسطوح مختلفی نظیر؛ استیل، لعاب دار و مینایی ، کاشی-سرامیک، شیشه و … استفاده می شود. تمیز کننده سطوح سالید مجیک ، چند منظوره و جایگزینی بسیار مناسب که بر پایهفناوری نانوتولید شده است و برای برای مواد شوینده اسیدی و قوی است که قابل استفاده در مکان هایی نظیر؛ هتل ها، رستوران ها، بیمارستان ها، منازل و … می باشد. این محصول عاری از هرگونه مواد اسیدی، شیمیایی، مضر و حساسیت زا بوده و در نتیجه استفاده از آن هیچ آسیبی به سلامت انسان و محیط زیست وارد نمی کند. قدرت تمیزکنندگی فوق العاده بالای این محصول هرگونه کثیفی را از سطح پاک نموده و درسطوح مختلفی نظیر؛ استیل، لعاب دار و مینایی ، کاشی-سرامیک، شیشه و … استفاده می شود.

تمیزکننده سطوح سالید مجیک 150 گرمی نانوسان Nanosun آلمان

از تمیز کننده سطوح سالید مجیک می توان در انواع سینک ظرفشویی، روشویی، شیرآلات، صفحه گاز، کاشی و سرامیک، استیل، کروم، شیشه، سطح لعابی، وان حمام، آینه، ظروف فلزی، دستگیره درب، پنجره پلاستیکی و قرنیز های مرمر استفاده نمود. چنانچه قصد خرید سالید مجیک نانوسان بیز را دارید می توانید این محصول را از سایت کالا با بهترین قیمت سفارش دهید. کلیه محصولات برند نانوسان با بالاترین کیفیت تحت تکنولوژی نانو به تولید رسیده اند و با استفاده از آنها بیش از قدرت نفوذ و پاک کنندگی آن ها متحیر خواهید شد. سالید مجیک نیز به عنوان یک محصول همه کاره با قدرت پاک کنندگی بسیار بالا جهت آفتاب سوختگی رنگ خودرو و همچنین نظافت شیرآلات سینک و سرامیک و کلیه سطوح منزل مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اگر جوش شیرین نه تنها از سینک ظرفشویی استیل خارج شود می توانید با استفاده از مسواک نرم مخلوط را کاملا از ماشین ظرفشویی خارج کنید. توصیه می کنیم حداقل هفته ای یک بار این روند را انجام دهید تا سینک ظرفشویی شما کاملا ضد عفونی شود. این دو پاک کننده پاک کننده قدیمی و قدرتمند است که تاثیر زیادی بر تمیز کردن سینک فولادی دارد. اگر نمی خواهید از مایع ظرفشویی استفاده کنید یا به مواد تمیز کننده شیمیایی حساسیت دارید می توانید از جوش شیرین و لیمو استفاده کنید. یکی از ساده ترین روش های تمیز کردن یک سینک ظرفشویی از جنس استنلس استیل مایع ظرفشویی داغ است. با این وجود باید هر روز سبد را در سینک ظرفشویی خالی کنید که به دلیل جمع شدن باکتری نیست.