اخبار

تور ارمنستان بهترین قیمت تور ارمنستان علی بابا

در طی ماه های اخیر شهر ایروان ارمنستان میزبان جمعیت زیادی از توریست های خارجی مخصوصا از ایران، لهستان، چین و روسیه بوده که برای دریافت واکسن به صورت رایگان عازم این جا میشدند. چه بسا در طی روزهای اخیر هموطنان سوالاتی از چگونگی برگزاری تور ارمنستان برای واکسن با عباراتی چون آیا در تور ارمنستان واکسن فایزر تزریق می شود هم بسیار زیاد پرسیدند لازم به ذکر است که واکسن کرونا در ارمنستان بصورت سیار نیز انجام می گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط واکسن کرونا در ارمنستان به لینک زیر مراجعه نمایید.

نقشه گردشگری ارمنستان

اگر هدف شما برای شرکت در تور ارمنستان خرید یا تفریحات زمستانی است، این بازه زمانی را از دست ندهید. زمستان‌های ایروان خلوت و صمیمی است و شما به راحتی می‌توانید از همه جاذبه‌های گردشگری با پایین‌ترین قیمت دیدن کنید. مدت زمانی که برای رسیدن به ارمنستان با اتوبوس باید طی کنید حدود 22 الی 24 ساعت است که در این مدت می‌توانید از طبیعت بکر و دیدنی‌هایی که در مسیرتان وجود دارد لذت ببرید. تور زمینی ارمنستان خدماتی مثل بلیط رفت و برگشت اتوبوس، پذیرایی در بین راه، رزرو اقامتگاه، سیم کارت ارمنستان، صبحانه، تور لیدر و گشت شهری را شامل می‌شود که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. مثلا قیمت تور ارمنستان هوایی از قیمت تور ارمنستان زمینی بیشتر است و اگر ترجیحتان استفاده از پرواز باشد، باید تور ارمنستان را با قیمت بیشتری بخرید.

تور ویژه کریسمس ارمنستان

در این دو فصل ارمنستان هوای معتدلی دارد و از جهت آب و هوا اذیت نخواهید شد. همچنین در بهار طبیعتش بسیار زیباست و اگر قصد طبیعت گردی در ارمنستان را دارید، بهتر است فصل بهار را انتخاب کنید. در واقع توری است که نزدیک زمان برگزاری تور اعلام می‌شود و مناسب کسانی است که آماده سفر هستند. در تور ارمنستان لحظه آخری قرار نیست امکانات کمتری دریافت کنید، بلکه چون ظرفیت تور پرنشده به نوعی تخفیف می‌گیرید. اگر قصد دارید تا جایی که امکان دارد تور ارمنستان ارزان بخرید، لازم است سفر زمینی را جایگزین هوایی کنید. در تور ایروان چه به صورت زمینی و چه به صورت هوایی شما 4 روز در ایروان اقامت خواهید داشت.

ترانسفر فرودگاهی زمانی که شما به هر کدام از فرودگاه های ارمنستان برسید، ترانسفر هتل مقصد با یک تابلو به اسم هتل یا نام آژانس منتظر شما است تا به همراهی آنها به سمت هتل محل اقامتتان بروید. لازم به ذکر است حتما ساعت ترانسفرهای برگشت را از تور لیدرهای خود مطلع شوید چرا که بر اساس شهر، منطقه هتل و روز و ساعت برگشت این ساعت می تواند کمی متفاوت باشد. اگر در تابستان سال ۱۴۰۰ قصد دارید با تور هوایی به ارمنستان بروید، برای تور چهار روزه و اقامت در شهر ایروان باید حدود پنج تا هشت میلیون تومان برای هر نفر بپردازید که البته این مبلغ بسته به نوع هتل و خدمات کم و زیاد می‌شود.

این دره یکی از بهترین مکان های تفریحی به حساب می‌آید که در آن مجموعه های ورزشی، هتل ها، رستوران ها و همچنین یک پیست اسکی به طول ۷ تور هوایی ارمنستان گشت نامه کیلومتر وجود دارد. تورهای متنوع و بازدید از مناظر دیدنی ، غذا و خرید تنها معدود کارهایی است که می توانید در کشور ارمنستان انجام دهید . نکته دیگری که در خصوص تورهای لحظه آخری وجود دارد ظرفیت محدود این گونه تورهاست. وقتی یک تور مسیر عادی خود را طی می کند ممکن است در آخرین لحظات نزدیک شدن به تور، ظرفیت پرواز تکمیل نشود. بنابراین مجری برگزار کننده تور، مسیر عادی را تغییر داده و جاهای خالی را به متضایان جدید می دهد. اینجاست که شما شانس آورده و توری نسیبتان خواهد شد که به عنوان لحظه آخری محسوب می شود، آن هم با قیمت بسیار پایین تر از سایر مسافران.

  • این کشور در ماه‌های اردیبهشت تا مهر گرم‌ترین ماه‌های سال را تجربه می‌کند، در دو ماه تیر و مرداد گاهی دمای هوا تا بالای 40 درجه‌ سانتی ‌گراد هم می‌رسد.
  • در شش ماه دوم سال هوای این کشور بسیار سرد و تا حدی غیر قابل تحمل می‌شود.
  • راستی شما مسافران اگر به فرهنگ، تاریخ، ادبیات و زبانشناسی و … علاقه دارید، این مکان باشکوه و باعظمت را از دست ندهید.

تورهای دقیقه نودی یا لحظه آخری ارمنستان از شهرهای اصفهان، تهران، تبریز، مشهد، کرمانشاه، شیراز و دیگر استان های ایران این امکان را برای شما مسافران فراهم می کند تا از هر نقطه از کشور با خرید و رزرو تورهای ارزان ارمنستان به این کشور سفر کنند. بهترین زمان برای سفر با تور ارمنستان با توجه به شرایط آب و هوایی فصل بهار و تابستان است. در این دو فصل هوا بسیار عالی و مطبوع می شود و شما گردشگران می ‌توانید از تمامی امکانات تفریحی و رفاهی ارمنستان نهایت لذت را ببرید.

بهترین فصل سفر به ارمنستان

تور ارمنستان بهترین قیمت تور ارمنستان علی بابا