اخبار

تولید بیش از ۱ ۸ میلیون تن انواع محصولات کشاورزی در استان مرکزی روستا نیوز

خاک یا Soil یک بستر برای شکل‌گیری، رشد و تغذیه گیاهان می‌باشد. بدون وجود خاک گیاه محلی برای استقرار ندارد و ریشه‌ها قدرت حرکت و توسعه و نهایتاً جذب مطلوب آب و مواد غذایی را از دست می‌دهند. بطور کلی خاکی که برای کاشت گیاهان مصرف می‌شود مخلوطی از مواد آلی و معدنی می‌باشد که بر اساس نیاز ترکیبات مختلفی به آن اضافه شده تا بافت دلخواه و مورد نیاز برای رشد و پرورش هر گیاه به دست آید.

ضعف زیر ساخت‌های حمل و نقل عامل گرانی محصولات کشاورزی

N و P و K سه ماده مغذی اصلی است که گیاه بدون وجود آن‌ها از بین می‌رود. همراهان عزیز هر سه روش آخر آبیاری زمین کشاورزی فرسایش خاک و از بین رفتن کود مورد استفاده از تا حد زیادی کاهش می دهد. پس بهتر است با توجه به دغدغه های زیادی که این روزها در رابطه با میزان مصرف آب وجود دارد، حتما به فکر استفاده از این گونه روش ها باشید.

راهنمای جامع راه اندازی خط تولید آب معدنی

بعد ، هوا به داخل سیستم پمپ می شود و با سوزاندن گاز طبیعی و بخار ، اکسیژن از آن خارج می شود. این امر در درجه اول نیتروژن ، هیدروژن و دی اکسید کربن باقی می گذارد. با ورود جریان الکتریکی به سیستم ، دی اکسید کربن حذف شده و آمونیاک تولید می شود. برای بهبود سرعت و کارایی سنتز آمونیاک از کاتالیزورهایی مانند مگنتیت استفاده شده است.

اثر خشکسالی بر میزان تولیدات کشاورزی چگونه قابل کنترل است؟

عمده هدر رفت اصلی آب در داخل مزرعه است كه 70 تا 90 درصد تلفات آب را شامل می شود. این عملیات، به عملیات آبیاری، تنک کردن، وجین کردن، سله شکنی، خاک دادن پای بوته‌ها، کود دادن، مبارزه با حشرات و آفات، کنترل آفات و بیماری‌ها، مبارزه با علف‌های هرز تقسیم‌بندی می‌شوند. ایجاد شرایطی درخاک که جوانه زنی بذر، سبز شدن گیاهچه و توسعه ریشه را فراهم نماید. پس تهیه فیزیکی خوب خاک جزء اولین عوامل مدیریت متناسب آن به‌شمار می‌رود، انتخاب و توالی گیاهان سازگار یا کشت تناوبی از جنبه‌های مهم دیگر هستند. روتیواتورها را می‌توان در انواع زمین‌های کشاوری با بافت خاک متنوع استفاده کرد. نکته مهم دیگری که باید در خصوص این دستگاه اشاره کنیم، آن است که مکانیزم عملکرد پیچیده‌ای ندارد.

در برخی از این خاک ها شرایط برای رشد گیاه و کشاورزی بسیار مناسب بوده و این در حالی است که در برخی از این خاک ها به دلیل تراکم بالا امکان رشد ریشه در گیاه نمیباشد. آمونیاک یکی از اجزای کود ازته است که می تواند agriculture-na از مواد اولیه گران قیمت ساخته شود. از آنجا که نیتروژن قسمت قابل توجهی از جو زمین را تشکیل می دهد ، فرایندی برای تولید آمونیاک از هوا ایجاد شد. در این فرآیند ، گاز و بخار بارور به یک ظرف بزرگ پمپ می شود.