اخبار

ثبت نام در صرافی کوکوین آموزش تصویری 0 تا 100 ارزیدو

بعد از دریافت وام مورد نظر می‌توانید به بخش قبل برگشته و بسته به نیاز خود معاملات خود را انجام دهید. همچنین می‌توانید برای بازپرداخت وام دریافت شده از طریق همین صفحه روی گزینه Repay کلیک کنید و وام دریافت شده را برگردانید. در این بخش باید تریدینگ کد خود را که در بخش قبل ایجاد کردید را وارد کنید و روی گزینه Confirm کلیک کنید. در صفحه باز شده ابتدا کد دو مرحله ای Google Authentication خود را وارد کنید. در این مرحله لازم است یک کد 6 رقمی را به عنوان رمز معاملات خود فعال کنید.

اماا اگه 50 دلار رو بکنی 52 دلار، 50 دلار صرافی که پس بدی 2 دلار برات میمونه، 5 دلارم که دادی رفته ینی 3 دلار ضرر کردی. متاسفانه تو سایتای ایرانی بدرستی توضیح نمیدن و اکثرا فک میکنن که سرمایه اولیه شون دوباره بهشون پس داده میشه. بنابراین اهرم توی معامله خیلی مهمه اهرم پایین صرفا سود ده نیست. شما باید مدیریت سرمایه انجام بدی مثلا 100 دلار داری 5 دلارش رو خرج اهرم کنی بابت قرض بعد مثلا اهرم 50 استفاده کنی 250 دلار قرض بگیری از صرافی. بعد جوری پیش بینی کنی که 250 دلارت بشه مثلا 280 دلار که حداقل 25 دلار ازش در بیاد برات.

بدین صورت یک کد 6 رقمی به آدرس ایمیل وارد شده ارسال میشود. در صورتی که ایمیل تایید آدرس پست الکترونیک خود را دریافت نکرده اید بدین ترتیب عمل کنید. ابتدا آدرس ایمیل وارده را مجددا چک کنید و مجددا بر روی گزینه Send Code کلیک کنید. اگر باز هم ایمیلی از طرف صرافی کوکوین دریافت نکرده اید، با یک ایمیل جدید همین مراحل را تکرار کنید. این صرافی، برای ثبت نام، شرایط به مراتب ساده تری را نسبت به بسیاری از صرافی های مطرح ارز دیجیتال، همچون صرافی آنلاین ارز دیجیتال بایننس، به کاربران ارائه می دهد.

احتمالا فعالیت مشکوک یا آی پی مشکوک داشتید موقع ورود به صرافی. الان باید با پشتیبانی صرافی مکاتبه کنید و بگید که نمیدونستید که ترید کاربران کشور شما در کوکوین مجاز نیست و درخواست کنید که اجازه برداشت بهتون بده. ورود اطلاعات و تکمیل فرم ثبت نامدر این قسمت پس از ورود به صفحه ثبت نام بر روی گزینه “Email” کلیک کنید. به علت تحریم ها صرافی کوکوین شماره های کشور ایران را پوشش نمی دهد و کارایی ندارد.

مطابق تصویر زیر از طریق نوار بالای صفحه به بخش “KYC Verification” مراجعه کنید. با استفاده از صرافی کوکوین تقریباً می‌توانید هر رمز ارزی را واریز کنید. پس از ورود به صفحه اصلی صرافی، باید بر روی دکمه Sign Up در گوشه بالا سمت راست بزنید و مراحل ثبت نام را که برای شما ارائه می‌شود، تکمیل کنید. برای این کار باید نوع سفارش را روی لیمیت یا استاپ لیمیت (Stop-Limit) تنظیم کنید. با مشاهده تیک سبز جلوی تأیید گوگل متوجه می‌شویم که تأیید دو عاملی برای حساب کوکوین فعال شده است. حالا برای هر بار ورود یا درخواست برداشت دارایی باید کدی که برنامه برای شما می‌سازد را هم وارد کنید.

برداشت از حساب و احراز هویت دو مرحله ای کوکوین

در این بخش از آموزش صرافی kuCoin به بخش ترید می‌رسیم. برای ترید اسپات باید وارد Trading Account شوید و برای ترید فیوچرز باید وارد Futures Account بخش Assets Overview شوید. کار تمومه در مقاله بعدی بهتون آموزش میدم چطور با پنل سایت کار کنید و خرید و فروش انجام بدید. به منظور برداشت رمزارز از اکانت خود، این گزینه کاربرد پیدا خواهد کرد.

شارژ حساب در صرافی ایرانی و خرید ترون

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با نحوه ثبت نام در کوکوین وب سایت خود باشید.

ثبت نام در صرافی کوکوین آموزش تصویری 0 تا 100 ارزیدو

آن‌ها عنوان می‌کردند که کوکوین به تازگی سرمایه‌گذاری کلان ناموفقی در پروژه‌های ارز دیجیتال داشته و توانایی انجام تعهدات مالی خود را ندارد. صرافی کوکوین به‌طور رسمی اعلام کرده است که از کاربران فعال در ایران پشتیبانی نمی‌کند، ولی نیاز به استفاده از vpn یا vps نیست، البته توجه کنید که این مسئله به‌نوعی ریسک به شمار می‌رود. با وجود اینکه تاکنون هیچ حساب کاربری‌ای که از ایران در این صرافی فعال است، بسته نشده است، این امکان وجود دارد که زمانی، به هر دلیلی، تصمیم بگیرد حساب‌های ایرانیان را مسدود کند.

کارشناسان سامانه ها تمام سوالات شما را به کامل ترین شکل ممکن پاسخگو هستند. وارد شوید و از طریق این گزینه نوع رمز ارز مورد نیاز خود را انتخاب کنید و سپس، اقدام به پرداخت مبلغ مورد نظر از طریق شبکه های انتقال کنید. من امشب از صرافیkukoin به کیف پولcoinomi مبلغ ۳۴ دلار انتقال دادم ولی مبلغ ۹۰۰ هزار تومان کارمزد کم کرد …. زمانی که برداشت بصورت داخلی بین ولت های صرافی کوکوین باشه گزینه Internal transfer رو تو صفحه برداشت بهتون نمایش میده . قبل از تایید تراکنش چک کنید تیک گزینه Internal transfer فعال باشه .

این کار برای افزایش امنیت است و صرافی برای شما ایمیل ارسال می‌کند تا از همه چیز باخبر باشید. افرادی که با تلفن همراه قصد ثبت‌نام دارند نیز باید به همین روش اقدام کنند و تنها تفاوت در این است که تمام این مراحل به‌جای وب‌سایت در بستر اپلیکیشن انجام می‌شود. تنها تفاوت در این است که این بار، امکان اسکن کردن وجود ندارد و باید از همان ۱۶ کاراکتر استفاده کنید. بعد از اینکه در Google Authenticator روی + کلیک کردید، به جای انتخاب گزینه بارکد روی گزینه دیگر کلیک کرده و این کد را فقط و فقط با روش کپی و پیست کردن در آنجا وارد کنید.

نحوه ثبت سفارش توقف بازار در صرافی کوکوین چگونه است؟

سامانه مبادله رمزارز بیتستان، بستری امن برای خرید و فروش بیت کوین و ده‌ها رمزارز معتبر بازار است؛ هدف ما در بیتستان، ایجاد فضایی امن، سریع و کاربرپسند، برای خرید و فروش رمزارزهاست. با انتخاب گزینه overview به صفحه‌ی Asset Overview وارد خواهید شد؛ در این صفحه، مجموع دارایی شما در تمام حساب‌هایی که در صرافی دارید نمایش داده خواهد شد. در کنار عبارت Asset Overview می‌توانید همانند تصویر زیر، موجودی حساب کاربری خود را مخفی کنید و با کلیک مجدد روی آن، جزئیات تمام حساب‌های خود را مشاهده کنید. همه چیز درباره صرافی کوکوین و علی‌الخصوص، آموزش تصویری خرید و فروش در کوکوین را به صورت کامل خدمت شما کاربران گرامی ارائه کنیم. صرافی کوینکس به عنوان یکی از قویترین صرافی های معاملات رمز ارزها و یا ارزهای دیجیتال در ایران و جهان است. این صرافی سال ۲۰۱۷ در هنگ کنگ تاسیس شده اما محل ثبت این برند در انگلستان است.