اخبار

جامعترین و تخصصیترین بررسی صرافی کوینکس برای ایرانی ها -ایران ارز دیجیتال

توجه داشته باشید که مثال های این مقاله برای فروش ارز دیجیتال تزوس (xtz) تهیه شده بود. البته درصورتی که در این صرافی معامله میکنید هم، میتوانید مقاله «آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی binance» را مطالعه کنید. یکی دیگر از مزیت هایی که در بررسی صرافی کوینکس باید به آن بپردازیم، امکان انجام معاملات و خرید ارز دیجیتال در یک صرافی معتبر و بینالمللی است. برای خرید تتر از صرافی کوینکس نمیتوان بصورت مستقیم این کار را انجام داد و بهتر است ابتدا از یک صرافی ایرانی تتر خریداری کرد و به کوینکس انتقال داد ، که در زیر واریز و برداشت از صرافی کوینکس coinex را در سایت ارزجو سایت صرافی کوینکس مطالعه میکنید . به همین دلیل، قصد داریم نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال در کوینکس را بهطور کامل آموزش دهیم. اما به یاد داشته باشید که معامله رمز از در این صرافی بدون شرکت در یک دوره آموزش ارز دیجیتال پیشرفته کار چندان عاقلانهای نیست.

اگر میخواهید در مورد بلاک چین و کاربردهای آن بیشتر بدانید، فرصت مطالعهی مقالهی بلاک چین چیست را از دست ندهید. صرافی کوینکس یکی از صرافیهای مورد پسند در بین ایرانیان میباشد، به طوری که بیشتر ایرانیها در این صرافی دارای حساب کاربری میباشند. با این حال گفته می شود که اگرچه ایرانیان برای ورود به صرافی محدودیتی ندارند اما محدودیت معامله ممکن است وجود داشته باشد. یکی از دغدغههای همیشگی ایرانیان در این بازار پرهیاهو، پیدا کردن صرافی مناسب برای معامله است. در صفحهای که باز میشود، باید عبارت Spot را پیدا کنید. استاپ مارکت (Stop-Market): قیمت توقف معامله را در این بخش تعیین کنید.

سپس رمز ورودی مورد نظر خود را در کادر دوم وارد نمایید. پس از ورود به صفحه Exchange وارد مرحله دوم و اصلی میشویم. برای کسب سود از طریق معاملات اسپات، باید زمان مناسبی وارد بازار شوید. با توجه به اهرم انتخابی، درصورت افزایش قیمت رمز ارز، سود و در شرایط کاهش قیمت ارز دیجیتال ضرر خواهید کرد. مراحل خرید ارز دیجیتال به صورت اسپات در صرافی کوینکس بسیار ساده است. درست مانند همه صرافیهای دیگر، برای خرید و فروش ارز دیجیتال در سایت کوینکس نیز ابتدا باید ثبتنام کنید. البته دلایل دیگری نیز برای محبوبیت این صرافی در بین ایرانیان وجود دارد؛ بهعنوانمثال، coinex کارمزد کمی از کاربران خود دریافت کرده و حتی از زبان شیرین فارسی نیز پشتیبانی میکند؛ بنابراین اگر ایرانی هستید و قصد دارید وارد بازار جذاب و پردرآمد کریپتو شوید، حتماً باید با نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال در کوینکس آشنا باشید. پشتیبانی می کند و شما هم می توانید از نسخه تحت وب آن استفاده کنید و هم می توانید از اپلیکیشن آن استفاده نمایید.

در صفحهای که باز میشود، باید عبارت Spot را پیدا کنید.

مقدار با واژه price و قیمت با Amount مشخص شده است. تا زمانی که قیمت رمز ارزتان به این رقم نرسیده باشد، سفارشتان در لیست سفارشهای صرافی وجود خواهد داشت. متاسفانه این صرافی نیز کاربران ایرانی را محدود کرده است. این صرافی دارای امکانات مختلفی از جمله آپشن های کامل ترید و استیک است؛ صرافی کوینکس دارای یک ارز اختصاصی نیز به نام CET است که دارندگان آن از ۵۰ درصد تخفیف درhttps://tahlilfarda.com/coinex/ کارمزد معاملات بهره می برند؛ کوینکس از جفت ارز های زیادی پشتیبانی می کند و از نقدینگی زیادی بهره می برد؛ در کنار این موارد یک کیف پول اختصاصی به نام viawallet این صرافی را از سایر صرافی ها متمایز می کند. بایننس در معاملات خود از بیش از 1200 جفتارز مختلف پشتیبانی میکند. برای انجام معاملات و ترید CoinEx از هزینه های سازنده و خریدار (maker and taker) در پلتفرم خود استفاده می کند. از آن زمان به بعد و وقتی شاهد از بین رفتن حجم قابل توجهی از رمز ارزها در حساب صرافی ها بودیم، قانون جدیدی برای صرافی های متمرکز ز دایر شد که در حال حاضر میتوانید این قانون را با مخفف KYC در سایت این صرافی ها مشاهده کنید.

به زودی در این مقاله ویدیوی آموزش جامع معاملات اسپات در صرافی کوینکس قرار می گیرد. آموزش کار با صرافی کوینکس بسیار آسان است؛ چرا که این سایت رابط کاربری جذاب و راحتی دارد. در آخر پسورد جدید را ذخیره کنید تا کار تغییر رمز عبورتان در کوینکس به اتمام برسد. ورود به پنل کاربری و انتخاب اکسچنج پس از ثبت نام در صرافی کوینکس وارد حساب کاربری خود در این صرافی شوید و از نوار بالا صفحه به بخش “Exchange” مراجعه کنید. برای اطلاع بیشتر در مورد معاملات اسپات به مقاله “اسپات چیست” مراجعه فرمایید. هنگامی که قیمت ارز دیجیتال به رقم مورد نظر شما برسد، سفارشتان انجام میشود. لیمیت (Limit): در قسمت valid time میزانی مشخص را انتخاب کنید و سفارش خود را بر اساس قیمتی که مد نظر دارید، وارد کنید.