اخبار

خرید انواع پلنیوم باکس مناسب کانال تهویه هوا قیمت میراکالا

یکی دیگر از مزایای پلنیوم باکس استفاده از یک عایق الاستومری است که از نشت هوا و پخش صدای هوا به محیط جلوگیری می کند. همانطور که گفتیم طول پلنیوم ها می تواند متفاوت باشد بنابراین تعداد دریچه های ورودی هوا نیز متناسب با طول باکس پلنیوم تعبیه می شوند. ازآنجاکه دریچه های خطی واسلوت بصورت دکوراتیو ودرطول های بالا کارمی شوندوامکان هوادهی یکنواخت درطول بالای دریچه وجودندارد.

این موضوع کاملا سلیقه ای بوده و متناسب با نوع نیاز شما از تعداد اسلات های مختلفی استفاده می شود. فیلتر باکس نیز نوعی پلنیوم باکس می باشد با این تفاوت که درون آن یک فیلتر سری F یا هپا با راندمان مختلف بر حسب کاربری و کلاس بندی فضای تمیز تعبیه می شود. یک پراب قبل و بعد از فیلتر گذاشته می شود این پراب به یک گیج اختلاف فشار وصل می شود تا میزان کثیفی فیلتر را بر حسب افت فشار نشان دهد.

بسته به میزانِ طول پلنیوم باکس، امکانِ تعبیه و طراحی یک تا چند ورودیِ هوا در بدنه‌ی آن وجود دارد. عمدتاً جهت مرتبط ساختنِ لاینِ اصلیِ کانال هوا در سقف کاذب و پلنیوم باکس، از انواعِ کانال خرطومی (فلکسیبل، انعطاف‌پذیر) استفاده می‌گردد که به‌وسیله‌ی بست و چسبِ هوابندی از هر دو سو هوابندی انجام می‌شود. گروه صنعتی تهویه‌ی فراز، هم در زمینه‌ی تولیدِ انواعِ پلنیوم باکس و هم انواعِ باکس‌ها و تبدیل‌های دیگر، در حال فعالیت و ارائه‌ی خدمات است. از باکس‌های گوناگون می‌توان به باکسِ پشتِ دریچه‌های سقفیِ چهارطرفه‌ی تایلی و یا دیگر انواعِ دریچه‌ها اشاره کرد که تصاویرِ گوناگون باکس‌ها به تفصیل در ذیلِ این توضیحات، قرار گرفته است. از جعبه های پلنیوم به منظور تجمع مناسب هوا درپشت این دریچه استفاده می شود وبدین ترتیب توزیع هوا در طول دریچه ها به صورت پیوسته ویکنواخت انجام می پلنیوم باکس گیرد. دریچه پلنیوم باکس دیواری، برای هوادهی یکنواخت در دریچه های خطی به کار برده می شود.

  • برای هدررفت هوای کمتر میتوان پلنیوم باکی ها را با عایق های الاستومری یا عایق های پلی اورتان عایق نمود.
  • همانطور که قبلا هم گفتیم پلنیوم باکس مزایای زیادی دارد و همین عامل سبب محبوبیت آن در بین سایر محصولات شده است.
  • به منظور دریافت مشاوره، آگاهی از لیست قیمت و سفارش پلنیوم باکس یا جعبه کانال هوا با مشاورین و کارشناسان شرکت میراکالا تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان شرکت در این خصوص به شما مشاوره رایگان قبل از خرید محصول را بدهند.
  • به عنوان مثال، پلنیوم باکس دارای ابعاد، ضخامت، طول و عرض متفاوت است و مواد اولیه آن نیز گاها تفاوت دارد.
  • دریچه پلنیوم باکس دیواری، برای هوادهی یکنواخت در دریچه های خطی به کار برده می شود.

اما جهت کاهش هزینه تمام شده از لوله‌های فلکسیبل در قسمت‌های کوچک‌تر ساختمان استفاده شده و برای ایجاد این ارتباط نیازمند تبدیل جعبه تنظیم هوا تبدیل لوله فلکسی به کانال مستطیلی خواهد بود. دریافت هوا از مسیر اصلی نیازمند ورودی خاص مناسب با لوله فلکسی بوده و سپس عمل تنظیم هوا در کانال باکس انجام خواهد شد. با توجه به مرسوم بودن به‌کارگیری از لوله‌های فلکسی در سیستم هوارسانی این مدل از کانال باکس از رایج‌ترین مدل‌های آن است. به طور کل می توان گفت پلنیوم باکس محفظه ای است که در آن فشار جریان هوا به سمت دریچه هدایت می شود. جریان هوا می‌تواند یا با کانالهای مربع یا مستطیل به این تجهیز متصل گردد و یا با لوله های فلکسیبل یا خرطومی به دهانه آن متصل شود و جریان ورودی و خروجی کنترل گردد.

قیمتهای انواع دریچه

استفاده از پلنیوم باکس ها در ساختمان ها به منظور توزیع و اختلاط یکسان هوا، پخش هوا و تعدیل فشار خروجی هوا در تمام نقاط دریچه های خطی و اسلوت استفاده می شود. جنسپلنیوم باکس از ورق گالوانیزه به ضخامت نیم میلی متر به بالا و بر اساس شرایط فضای سقف و نیز طول و عرض دریچه ها ساخته می شوند. در بدنه ی داخلی یا خارجی این جعبه های توزیع هوا از عایق الاستومری استفاده می شود. پلنیوم ها با توجه به نیاز محیط در دو نوع گالوانیزه و یا آلومینیومی ساخته می شوند. استفاده از ضخامت مناسب و عایق های حرارتی و صوتی استاندارد مهمترین پارامترهای در طراحی این وسیله کاربردی هستند. پلنیوم باکسها تجهیزاتی هستند که با استفاده از ضخامت های متفاوت ورق گالوانیزه تولید می شود و پشت دریچه های خطی نصب می گردند .

همانطور که در ظاهر پلنیوم باکس ها مشخص است یک جعبه در ساخت آنها تعبیه شده است که از آن به منظور تجمع هوا استفاده می شود. این قابلیت سبب می شود که پیچی در ظاهر آن رویت نشده و این دلیل باعث محبوبیت فراوان آن شده . پس شما قادرید از دریچه اسلات در هرگونه محیطی متناسب با کارایی آن استفاده نمایید.

این محصول با توجه به روش ساختی که دارد کاربرد تزئیناتی پیدا کرده و سبب زیباسازی فضاهای داخلی نظیر ساختمان های مسکونی، ادارات، هتل ها و مکان های تجاری می شود. جعبه پلنیوم منجر به تعادل در فشار هوا شده و پخش هوا را کاملا تدریجی و مناسب انجام می دهد. در ادامه این مطلب با طراحی پلنیوم باکس و مزایای استفاده از آن آشنا خواهیم شد. جهت انتقال هوا توسط دریچه خطی یا دریچه های با طول بلند از پلنیوم باکس استفاده می شود. پلنیوم باکس رابط بین دریچه ها و کانال ها است و برخلاف کانال ثابت،توسط لوله انعطاف پذیر قابل جابجایی است و با توجه به نوع طراحی آن می توان هوا را بصورت لایه ای و آرام توزیع نمود. اغلب شرکتها با در اختیار داشتن امکان برش کامپیوتری قادر به تولید انواع پلنیوم در سایزها و قوس های مختلف می باشند.

4-امکانِ تعبیه ی لبه ی خَم دار در قسمتِ دهانه ی خروجی هوا، که باعثِ اتصال دریچه هوا بوسیله بست های خرچنگی به پلنیوم باکس می شود. برای تهیه بهترین پلنیوم باکس باید تمام موارد ذکر شده را مد نظر قرار داده و از نمونه استاندارد آن استفاده کنید. همانطور که دیدید طراحی و ساخت پلنیوم باکس ها کار چندان پیچیده ای نیست اما در صورتی که استاندارد کافی در ساخت و تولید آنها رعایت نشود قطعا توقعات شما را برآورده نخواهد کرد. ما با بهره گیری از کارشناسان حرفه ای و با تجربه بهترین نمونه از پلنیوم باکس ها را در اختیار شما قرار می دهیم.

کانال فلکسیبل کومبی

هم در زمینه ی تولید انواع پلنیوم باکس و هم انواع باکسها و تبدیلهای دیگر، در حال فعالیت و ارایه خدمات میباشد. لوله خرطومی پشم شیشه برای انتقال یا مکش هوای گرم با دمای بالا کاربرد دارد و این لوله مقاوم در برابر انتقال حرارت می باشد. جهت هوا رسانی در سقفِ فضاهایی مثل لابی های ساختمانهای مسکونی، لابی و سالنهای ساختمانهای اداری، تجاری،پاساژها و هتلها، دریچه ها بصورت دکوراتیو (اسلوت و خطی)، طراحی و اجرا می شوند. به عنوان مثال، پلنیوم باکس دارای ابعاد، ضخامت، طول و عرض متفاوت است و مواد اولیه آن نیز گاها تفاوت دارد.

خرید انواع پلنیوم باکس مناسب کانال تهویه هوا قیمت میراکالا