اخبار

خرید شامپو بدن ایرانی ارزان؛ بهترین شامپو بدن‌های ایرانی کدامند؟ Body shampoo, Shampoo bottle, Shampoo

تا چند سال پیش استفاده از انواع صابون‌ها و سفید آب در میان اکثر افراد به علت پاک‌کنندگی بالا و چربی‌زدایی قوی رایج بود که اغلب این صابون‌ها نیز از هیچ استانداردی تبعیت نمی‌کردند. این شامپو بدن ایرانی ترکیبات ضد التهاب، التیام بخش و ترمیم کننده گیاهی ارزشمندی را دارد. مرطوب کننده، نرم کننده و برطرف کننده خارش و خشکی پوست بوده و عصاره‌های گیاهی موجود در آن ضد عفونی کننده، ضد باکتری و درمان کننده موضعی بیماری‌های قارچی پوست می‌باشد. همانطور که در بالا ذکر شد، PH قلیایی صابون، پوست را خشک می کند، به همین دلیل بسیاری از افراد به شامپوی بدن روی می آورند. هنگام خرید شامپو بدن، به این نکته توجه کنید که شامپوی انتخابی دارای PH قلیایی نباشد. انتخاب بهترین شامپو بدن باید پیش از هر چیز متناسب با پوست افراد صورت بگیرد.

  • ترکیبات این شامپوی بدن به‌ گونه‌ای است که از رطوبت پوست شما به خوبی محافظت می‌کند.
  • در کل برای پوست‌ های خشک بهتر آن است که از محصولات آب ‌رسان و نرم‌ کننده استفاده شود.
  • مثلا اگر پوستی خشک دارید، حتما از شامپو بدن مناسب پوست خشک استفاده کنید.

این شامپو شاید محبو‌بترین شامپو بدن صحت نباشد اما بهترین آن‌هاست. یکی دیگر از برندهای زیر مجموعه طبیعت زنده برند محبوب و شناخته شده سینره است. در حال حاضر سینره به پشتوانه کیفیت و کارایی برتر محصولات خود، مورد تایید پزشکان متخصص و نشست های علمی معتبر در سطح داخلی و بین المللی، همچون آکادمی بیماری های پوست و مو در لندن قرار گرفته است. مواد موثر در این شامپو ، ذغال اکتیو می‌باشد که تاثیر مستیم بر پوست دارد. اگر بیشتر اعضای خانواده شما پوست خشک دارند، احتمالا شما هم دارای چنین پوستی هستید.

ترکیب هر سه مورد گفته شده که در فرمولاسیون اکتیو وجود دارد، باعث تقویت و مقاوم سازی لایه نازک هیدرولیپید پوست شده و پوست را از خشک شدن دور می‌کند. اگر به دنبال بهترین شامپو بدن برای پوست خشک هستید که کیفیت بالایی داشته باشد، شامپو بدن کرمی اکتیو مدل آلوئه ورا مناسب‌ترین پیشنهاد برای شما است. همچنین این محصول حاوی مواد خنک کننده ملایم است و برای فصل تابستان کاربرد بیشتری دارد. برند بنسر یک برند ایرانی بوده و محصولاتی که به تولید می‌رساند، از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

قیمت شامپو بدن مای مدل Aqua Touch حجم 420 میلی لیتر

این محصول دارای عصاره نیلوفر آبی می‌باشد که موجب تعادل pH پوست بدن شما می‌گردد و مرواریدهای روغنی موجود در آن نیز سبب شادابی و نرمی پوست می‌شود. شامپو بدن نیوآ مدل «Lemongrass And Oil» با حالت ژله‌ای که دارد، برای شستشوی بدن بسیار مناسب و مفید می‌باشد. این محصول از عصاره‌ی لیمو بهره می‌برد و ترکیباتی با عنوان مرواریدهای ارزشمند روغن دارد که قادر است pH بدن را کنترل نماید. انتخاب شامپو بدن مناسب بهتر است با توجه به سبک زندگی بهترین شامپو بدن ایرانی افراد صورت بگیرد. به عنوان مثال شناگران باید از شوینده‌هایی استفاده کنند که در از بین رفتن کلر آب مؤثر باشند و بوی نامطبوع آن را از بین ببرند. امروزه بسیاری از برندهای محصولات شوینده موجود در بازار، به صورت تخصصی برای ورزشکاران ساخته شده‌اند.

قیمت شامپو بدن گلرنگ مدل Green Tea مقدار 400 گرم

اگر می خواهید یک شامپوی بدن + لایه بردار ملایم داشته باشید این محصول برای خود شما ساخته شده است. انواع شامپو بدن باکیفیت ایرانی و خارجی در مدل های گوناگون، در لیست زیر موجود است. که براساس نیاز و سلیقه ی خود، می توانید بهترین شامپو را از بین گزینه های زیر، انتخاب کنید. بنابراین، مناسب برای افرادی است که پوست نرمال یا چربی دارند.

این شامپو به خوبی احساس تازگی ، خنکی ، صافی ، پاکی و نشاط به پوست شما هدیه میدهد . شما می توانید با استفاده از این شاممپو بدن خستگی را از بدنتان دور کنید. این محصول برای کسانی که پوستی حساس و ظریف دارند بسیار مناسب است و بهترین گزینه برای استحمام است. امروزه استفاده از شامپو های بدن در همه جای دنیا رایج شده است چرا که شامپو های بدن ضد حساسیت هستند و با فرمولاسیون قوی که دارند می توانند به راحتی آلودگی ها را از روی پوست شما پاک کنند. شامپو بدن با بافت نرمی که دارد مناسب برای پوست های نرم و ظریف است و اما این تنها به این معنی نیست که فقط این افراد می توانند از شامپو بدن استفاده کنند.

معرفی بهترین شامپو بدن میوه‌ای

خرید شامپو بدن ایرانی ارزان؛ بهترین شامپو بدن‌های ایرانی کدامند؟ Body shampoo, Shampoo bottle, Shampoo

اگر پوستی چرب دارید و به دنبال بهترین شامپو بدن برای پوست چرب هستید، این مدل مناسب شما است. شامپو بدن بنسر متشکل از مواد کرمی است که پوستتان را نرم می‌کنند و لطافت خاصی به آن می‌بخشد. بنسر از سازمان غذا و دارو مجوز رسمی دریافت کرده است و هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان مناسب است.