اخبار

دنیای شومینه : فروش انواع شومینه برقی , گازی , دیواری و چدنی گروه هنر

انواع شومینه از نظر نحوه کار، شامل 1) نوع هیزمی(چوب سوز)، 2) نوع گازی، 3) نوع الکلی (اتانولی)، 4) نوع برقی می تولید شومینه در تهران شوند. شومینه به عنوان یکی از اجزای مهم در فضای داخلی باید با دقت زیادی انتخاب شود. به همین دلیل اگر تصمیم بر دکوراسیون داخلی توسط خودتان دارید باید حین انتخاب و خرید به اصول و نکات طراحی داخلی نیز دقت داشته باشید. ما در ادامه برخی از شرکت ها فروشگاه های آنلاین در این زمینه را به شما معرفی می کنیم.

  • یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته شومینه ژله ای واقعی بودن شعله است.
  • بسیاری از آنها بیشتر شبیه به آثار هنری هستند تا یک راه حل گرمایش خانه.
  • هنوز هم یک منبع گرمایش بسیار کارآمد، با نگرانی‌های ایمنی کمتر است.
  • انواع مختلف شومینه برقی – مراحل انتخاب و خرید شومینه با مصرف سوخت گوناگونبا پیشرفت تکنولوژی، نوع جدیدی از شومینه با سوختی متفاوت وارد بازار شده است که کارکرد آن با برق یا هیزم کاذب انجام می‌شود.

شومینه از گذشته تا به امروز به عنوان یک وسیله گرمایشی زیبا و جذاب مورد استفاده گرفته است. این وسیله نه تنها فضای خانه را گرم می کند، بلکه به عنوان یک عنصر دکوراتیو، زیبایی فضای اتاق را دوچندان می نماید. برای انتخاب رنگ و یا ایجاد نقش بر روی آن هم محدودیت نخواهید داشت. شیشه، دیزاین شومینه شما را از مدرن به فوق مدرن تبدیل می کند، چون به طرز فوق العاده ای زیباست و همینطور به آسانی با انواع تم های دکوراسیون داخلی ترکیب می شود. شومینه برّاق و شیشه ای شما هر چه بازه زمان بیشتری در منزل بماند، تأثير بیشتری بر فضا می گذارد. شومینه الکل سوز از اتانول برای ایجاد حرارت استفاده می کند و به علت عدم نیاز به هواکش، نصب بسیار آسانی دارد.

شومینه برقی بیستون مدل MM1-120-L2

استاندارد و ایمنی یک اصل مهم است که هرگز نباید فراموش شود. حتما سراغ شرکت های معتبر و نامدار بروید و دقت کنید کالای انتخابی شما را شرکت متفرقه ای تولید نکرده باشد. برای اطمینان از استاندارد فنی محصول، بررسی کنید که کالای مورد نظر دارای گارانتی است یا خیر. برای مشاهده خدمات سرویس شومینه الو گرما این نوشته را ببینید. همچنین برای انجام خدماتی که در زیر وارد شده توسط الوگرما برای شما ، میتوانید با ما تماس بگیرید تا مشاوره و ارائه اطلاعات نهایی به شما انجام شود. در شهرستان تهران و سایر شهر های استان تهران دنیای شومینه بیش از 60 نمایندگی فعال فروش دارد .

شهر شومینه سازنده و تولید کننده شومینه

شاید در ابتدا هزینه انجام این کار شما را از انجام این کار منصرف کند، اما به یاد داشته باشید که برای ساخت شومینه های بیرونی، می توان از برخی از مواد تجدیدپذیر و قابل بازیافت استفاده کرد. از معایب این شومینه ها ایجاد دوده و سیاه شدن سقف یا دیوار است. همچنین در صورت در دسترس نبودن چوب یا ذغال نمی توان از آن ها استفاده نمود، در این صورت فضای اتاق در زمستان سرد خواهد شد. این بدان معناست که از ورود گاز به شومینه هایی که با سوخت چوب کار می کنند خودداری شود.

خرید شومینه تابان

دنیای شومینه : فروش انواع شومینه برقی , گازی , دیواری و چدنی گروه هنر

می‌توانید شومینه‌های برقی را تنظیم کنید و همچنین در صورت گرم شدن محیط، شومینه را خاموش کنید و یا در صورت نیاز شومینه را بر روی درجه پایین‌تری تنظیم کنید. شومینه‌های برقی در میان انواع شومینه‌ها یکی از مقرون به صرفه‌ترین مدل‌ها می‌باشد که حتی نصب آسانی هم دارند. شومینه‌های برقی بر خلاف شومینه‌های گازی و چوبی نیازی به نگهداری و تعمیر ندارند و لازم نیست نگران مشکلات گاز گرفتگی و یا به جای گذاشتن دود در اطراف شومینه باشید. می‌توانید شومینه‌های برقی را با توجه به دکوراسیون منزل خود در انواع ستونی، دیواری و زمینی خریداری کنید و به فضای منزل خود اضافه کنید. محل قرارگیری شومینه معمولاً در گوشه اتاق، بین دیوار و یا در وسط فضای داخلی قرار می گیرد.