اخبار

ساعت مچی زنانه جدید راهنمای خرید ساعت مچی زنانه-اصیل بخرید

باتری که در ساعت‌های دارای موتور کوارتز استفاده می‌شود، نیازمند تعویض هرچند مدت یک‌بار می‌باشد. ساعت زنانه کلاسیک، انتخاب مناسب خانم‌ها برای استایل شیک و رسمی است. ظاهر محصولات کلاسیک ساده اما لوکس و شیک است و در مهمانی‌ چشم‌ها را خیره می‌کنند. برندهای ساعت‌سازی سبک‌های مختلفی برای طراحی ساعت زنانه دارند.

یکی از برندهایی که به سبک مینیمال نزدیک است، همچنین نسبت به سایر برندهای لوکس قیمت پایین تری دارد؛ برند دنیل ویلینگتون است. این ساعت سوئدی با صفحه گرد، تخت و ساده ی با دسته ی رزگلد می تواند استایل مینیمال شما را تکمیل کند. ساعت های برند رادو دارای این مدل بند هستند که با توجه به نوع برند و شکل ظاهری که این ساعت دارد از پرفروش ترین ساعت های زنانه است. قیمت مناسب این برند باعث شده یکی از محبوب ترین و پرفروش‌ترین ساعت‌های مچی در ایران باشد.

چرا؟ چون با یک ساعت معمولی روبه‌رو نیستیم که کارکردهایی مانند نشان‌دادن زمان یا تایمر برایمان مهم‌ترین دلیل انتخاب باشند. در واقع، ظاهر و طراحی خوب ساعت سیکو و البته کیفیت فنی بالایش شاخصه‌های مهم‌تری هستند. اما کم کم خانم ها هم به این نتیجه رسیدند از ساعت های مچی به عنوان یک زیورآلات شیک نمیشود غافل شد و شرکت های بزرگ تولید ساعت های مچی طراحی ساعت مختص خانم ها را در دستور کارشان قرار دادند . خب، شاید حق با شما باشد و به خاطر شرایط اقتصادی که این روزها با آن مواجه هستیم کمی خرید ساعت های برند گران قیمت کار چندان درستی نباشد. اما نباید این موضوع را فراموش کرد که با خرید یک ساعت مچی با کیفیت می توانید سال ها از خرید آن خود را مبرا کنید. ساعت‌های زنانه و مردانه از بسیاری جهات به یکدیگر شبیه هستند.

ساعت‌هایی که قاب دایره‌ای دارند بیشتر برای استایل‌های غیررسمی مناسب هستند. مهم‌ترین نکته این است که خرید ساعت برند زنانه از فروشگاه‌های معتبر انجام شود. برخی از سودجویان با فروش مدل‌های تقلبی از بی‌اطلاعی ساعت‌بازها سوءاستفاده می‌کنند. ساعت‌های مخصوصی که کاربرد غیررسمی دارند با نام اسپرت شناخته می‌شوند.

ساعت مچی دیجیتالی مدل SAS

چه چیزی باعث شود که یک خانم لاکچرپسند از این مدل چشم نواز یک لحظه چشم بردارد؟ سبک هایی که به اندازه ی گوندولو شیک باشند در جهان محدود هستند . بند این ساعت مچی زنانه به خودی خود یک اثر هنری محسوب میشود . منحنی های آن مملو از الماس که تا حدودی احساس دکوراتیو بودن را به انسان منتقل می کند. این ساعت مچی زنانه بسیار با سلیقه و در عین حال با سبکی به روز برای یک میهمانی و شرکت در مراسم بعد از ظهر یک باشگاه یا به دست کردن و سوار شدن بر یک قایق تفریحی بسیار مناسب است. جلوه ی اسپرت و زیبای آن از بدنه ای آن که از طلای سفید ساخته شده و لبه ی آن که پر از الماس های ریز است جلوه نمایی می کند. بدنه ی این مدل بخصوص از طلای زرد ۱۸ عیار ساخته شده و لبه ی آن براق است.

با داشتن یک ساعت مچی زنانه شیک و خوش‌فرم در مجالس مهمانی بدرخشید. برای آشنایی و انتخاب بهترین ساعت مچی زنانه مارک‌ دار اصل در ادامه مطلب با ما همراه شوید. در دنیای ساعت های امروز، برندهای مختلفی، در کشورهای متفاوت ساعت مچی تولید می‌کنند.

این استایل جذاب متعلق به کدام بازیگر است + پاسخ

ساعت مچی زنانه جدید راهنمای خرید ساعت مچی زنانه-اصیل بخرید

این ساعت نسبت به گزینه‌های مشهور برند تراست، قیمتی مقرون‌به‌صرفه‌تر دارد و در تیرماه با قیمت حدودی ۵ میلیون تومان به ساعت زنانه برند فروش می‌رسد. ساعت مچی عقربه‌ای زنانه هابلوت مدل ۱۲۰۲۱۲۰جنس بدنه این ساعت از استیل بوده و می‌توانید برای روزمره، اداری و رسمی، مهمانی و به صورت اسپرت استفاده کنید. رنگ صفحه این ساعت مشکی و جنس بدنه آن از سیلیکون بوده و قفل بند آن به صورت کلیپسی ضامن‌دار است و در برابر آب نیز مقاومت دارد. رولکس از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین تولیدکنندگان ساعت مچی دنیا است و اولین بار سال 1905 در انگلستان ساخته شد. این برند ساعت از نظر قیمت در رده بالایی قرار دارد و خرید آن برای عموم مردم عملاً امکان‌پذیر نیست اما ساعت‌های این برند در نهایت دقت، جزئیات و کیفیت عرضه می‌شوند.

  • پیشنهاد می کنم اگر ساعتی لاکچری می خواهید می توانید این ساعت را برای خود انتخاب کنید.
  • رولکس که به دست هانس ویلسدورف در سال ۱۹۲۶ تأسیس شد، مظهر برند برتر ساعت‌های لوکس است و در سراسر جهان به عنوان یک برند برتر شناخته شده است.
  • قیمت مناسب این برند باعث شده یکی از محبوب ترین و پرفروش‌ترین ساعت‌های مچی در ایران باشد.
  • ساعت‌هایی که طراحی‌های ساده و بدون تزیینات و جواهرات دارند، برای لباس‌های روزمره، دفاتر کار و محل‌هایی که باید لباس‌های ساده و بدون زرق و برق بپوشید گزینه‌های ایده‌آلی به شمار می‌روند.
  • این دستبند لاکچری از طلای زرگلد هجده عیار و پنج ردیف الماس در اطراف آن کار شده است.