پایش عملکرد کارکنان با استفاده از هوش مصنوعی ایرانی


گروهی از محققان یک شرکت استارتاپی با هدف افزایش بهره وری، هوش مصنوعی ایرانی را توسعه داده اند که بر عملکرد کارکنان نظارت می کند و حجم کار مفید آنها را ارزیابی می کند.
به گزارش اسنا مجید تاجین جاری مدیرعامل این شرکت با اشاره به توسعه این استارتاپ توسط برنامه نویسان و دانشجویان این گروه گفت: این هوش مصنوعی قادر است مدت زمان مفید فعالیت کارکنان را تشخیص دهد و از این اطلاعات برای ارتقای بهره وری استفاده کند. و کارایی شرکت
وی همچنین توضیح داد: نحوه کار این هوش مصنوعی به این صورت است که بر روی سیستم کارمند نصب می شود و با بررسی فعالیت های خود گزارشی را به مدیران ارائه می دهد که نشان می دهد کارمند چقدر برای کارهای سازمانی وقت گذاشته و چقدر برای آن کار کرده است. . این فرآیند کمک زیادی به افزایش بهره وری در سازمان ها خواهد کرد.
تاجین جاری همچنین خاطرنشان کرد که هوش مصنوعی می تواند به عنوان ابزاری قدرتمند برای بهبود کارایی و کاهش هزینه ها در سازمان ها مورد استفاده قرار گیرد. باید از این فرصت استفاده کنیم و آموزش های لازم را به مدیران و متخصصان ارائه کنیم تا بتوانند از این فناوری به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.
مدیر این استارت آپ به یکی از چالش های موجود در ایران نیز اشاره کرد و گفت: یکی از مشکلاتی که با آن مواجه هستیم ضعف کار تیمی است. بسیاری از برنامه نویسان ما به صورت انفرادی کار می کنند و توانایی همکاری در یک تیم را ندارند. این مهارت باید از کودکی و نوجوانی آموزش داده شود تا در آینده تیم های کاری قوی و موثر داشته باشیم. در این استارتاپ، ما همیشه علاقه مند به توسعه کار تیمی بوده ایم. به همین دلیل ما علاوه بر آموزش، توسعه چند استارتاپ را نیز در دستور کار قرار دادیم که همه آن ها توسط تیم های ما پیاده سازی شده است.
انتهای پیام/
https://www.isna.ir/news/1403071109206/%D9%86%D8%B8%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D8%A8%D8%B1-%D8%B9%D9%85%D9%84%DA%A9%D8%B1%D8%AF-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%85%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D9%87-%D9%88%D8%B3%DB%8C%D9%84%D9%87-%D9%87%D9%88%D8%B4-%D9%85%D8%B5%D9%86%D9%88%D8%B9%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C