اخبار

فروش باتری UPS قیمت باطری یو پی اس-مستر انرژی پلاس

بنابراین کاربران در هنگام خرید حتما باید گارانتی باتری خریداری شده خود را با فروشنده بررسی کنند. دانستن نکات مهم در هنگام خرید باتری یو پی اس ups باعث می شود کاربران یک باتری مناسب و بادوام را تهیه کنند. از آنجایی که باتری ها در آمپر و ولتاژهای متفاوتی در بازار عرضه می شوند، یکی از نکات مهم در هنگام خرید باتری ups، توجه به ظرفیت باتری متناسب با ظرفیت دستگاه مورد استفاده کاربران می باشد.

از مهم ترین کاربردهای باتری سیلد اسید موارد زیر را می توان تشریح نمود. به طور کلی برای نگهداری از باتری سیلد اسید نگرانی خاصی وجود ندارد چرا که این باتری ها نیازی به نگهداری ندارند اما راهکارهایی که وجود دارند می توانند موجب افزایش طول آن ها شوند. محدوده نوسان و مقدار افت ولتاژ برای مهندسان برق و الکترونیک بسیار دارای اهمیت است. اما زمانی که در حال تخلیه شدن است این سطح اختلاف ولتاژ یا به تدریج و یا به صورت آنی کاهش پیدا می کند.

به عبارت دیگر اگر باتری های یو پی اس برای مدتی مورد استفاده قرار نگیرند، کارایی آنها از بین می رود. به همین دلیل کارشناسان توصیه می کنند که از این باتری ها به طور مستمر و مداوم استفاده شوند. باتری یو پی اس یک محصول مصرفی است و پس از مدتی نیازمند آن است که تعویض شود. شما هر چقدر هم که تمهیدات لازم را برای ماندگاری و افزایش طول عمر آن بیندیشید، باز هم باید در نظر بگیرید که طول عمر باتری یو پی اس محدود است و شما نمی توانید برای زمان بسیار زیادی از آن استفاده کنید. برای خرید باتری یو پی اس صبا می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا ضمن دریافت اطلاعات فنی مناسب برای خرید باتری، در صورت تمایل سفارش خود را ثبت کنید.

  • مسئله دیگر این میباشد که دستگاه یو پی اس با ذخیره کردن انرژی الکتریکی برق در خود توسط باطری یو پی اس انرژی الکتریکی لوازم برقی را هنگام قطعی جریان برق تامین کند و خیلی هم در مصرف برق به صرفه می باشد.
  • شما می توانید برای تهیه باتری مورد نیاز خود، با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید و نکات فنی مناسب را دریافت کنید تا بتوانید باتری با آمپر و ولتاژ مناسب را تهیه کنید.
  • نمایندگی باتری یو پی اس این امکان را دارد تا باتری مورد نیاز شما را با بالاترین سطح کیفیت، تاریخ تولید جدید و همراه با گارانتی به شما تحویل دهد.
  • این موضوع یک مسئله کاملا اجتناب ناپذیر است که حتی با رعایت تمام دستورالعمل های مربوط به نگهداری باتری UPS هم تغییری در آن ایجاد نمی شود و باطری پس از گذشت مدت زمان معینی نیاز به تعویض پیدا می کند.
  • به طور کلی یک سری اختلالات در سیستم های UPS ایجاد می شوند که ارتباط زیادی با باطری و خرابی های آن دارند.

باتری یو پی اس چیست و چه کاربردی دارد؟ در اینجا به طور مختصر به بررسی باتری‌های ups می‌پردازیم. یو پی اس Uninterruptible Power Supply منبع تغذیه اضطراری نام دارد. دستگاهی است که در صورت قطعی برق یا کاهش ولتاژ ناگهانی، برق مورد نیاز تجهیزات را فراهم می‌کند. یو پی اس‌ها بسته به توانشان می‌توانند از چند دقیقه تا چند ساعت برق مورد نیاز را تأمین کنند. توجه به طول عمر باتری یو پی اس در زمان خرید باتری های مورد نیاز UPS شما بسیار مهم است که شما میتوانید برای دریافت مشاوره رایگان با واحد فروش مجموعه ی سولار تماس حاصل فرمایید.

باتری های سرب اسید

به طور کلی روند نرمال عملکرد باتری UPS به این صورت است که ماژول از خط خارج می شود و به بانک یا منبع بار متصل می گردد. این روند تا موقعی که زمان اجرای مشخص شده سپری شود و یا دستگاه UPS به علت پایین بودن ولتاژ باتری یو پی اس خاموش شود، با توان نامی ادامه پیدا می کند. در نهایت اگر ظرفیت باتری یو پی اس کمتر از 80 درصد ظرفیت نامی شده باشد، باطری UPS شما احتیاج به تعویض و جایگزین شدن دارد.

با این که ماندگاری این باتری یو پی اس نسبت به دیگر انواع باتری یو پی اس بیشتر است، اما بهتر است در انتخاب آن ها به موارد دیگری نیز توجه داشته باشید. باتری لیتیوم یون برای نگهداری احتیاج به یک فضای مجزا از تجهیزات دیگر دارد. با وجود این که تمام باتری های یو پی اس برای ماندگاری و دوام بیشتر، نیاز به نظارت و نگهداری دارند، اما رعایت اصول ایمنی در استفاده و نگهداری از باتری یو پی اس سلولی احتیاج به حداکثر https://mrenergyplus.com/ میزان لازم دارد. باتری یو پی اس بر اساس آمپر انواع مختلفی دارد و بسته به نیاز می توانید باتری 12 ولت 4.5 آمپری تا باتری 12 ولت با حدود 155 آمپر اسیدی را خریداری کنید.

یو پی اس Uninterruptible Power Supply منبع تغذیه اضطراری نام دارد.

از طریق تجربه، متوجه خواهید شد که لپ تاپ ها معمولاً با یک سیستم UPS محافظت نمی شوند زیرا همه آنها می توانند با باتری داخلی کار کنند. و این قضیه را به نوعی می توان توضیح داد که اگر خودرو ما برای مدتی تقریبً طولانی در جای ثابتی حرکت نکند باتری خالی شده و از کار می افتد پس فرق زیادی بین باطری ups و باتری خودرو وجود دارد. ترمینال ها قطب های مثبت و منفی باتری سیلد اسید هستند که می توان آن را در دو طرف باتری با رنگ های قرمز و مشکی دید.

فروش باتری UPS قیمت باطری یو پی اس-مستر انرژی پلاس شاید به جرعت بتوان گفت تمامی مباحثی که در خصوص قیمت تمام شده گفته می شود، منتهی به همین فاکتور اساسی است. کامل واضح است که خریدار زمانی که محصولی را خریداری می کند به دنبال ان است که این محصول برایش مدت زمان بیشتری کار کند. البته محصولاتی نیز هستند که ادعا می کنند تا 6 یا حتی 7 سال طول عمر مفید دارند.

باتری 6 ولت 4.5 آمپر Sesco

به طور کلی وقتی که مواد شیمایی داخل باتری یو پی اس رو به اتمام باشد، باطری نیاز به تعویض پیدا می کند. تمامی UPS های مبتنی بر ترانسفورماتور برای انتقال جریان و به طور کلی انجام هر گونه عملکرد، نیاز به انرژی تولید شده توسط باتری دارند. باتری UPS به طور کلی در سه نوع اسید سرب، لیتیوم یون و سلولی تولید می شود که هر کدام از آن ها را می توان برای انواع خانگی، صنعتی، اداری، پزشکی، مخابراتی و غیره، استفاده کرد. لازم به ذکر است که تمامی انواع باتری یو پی اس عنوان شده قابل عرضه در هایپر صنعت فامکو می باشد.