اخبار

قیمت گوشی شیائومی ردمی k50 گیمینگ Xiaomi Redmi k50 gaming

Redmi K50 Gaming برای ارائه حداکثر عملکرد ممکن در هنگام بازی بهینه شده است و از طراحی زیبایی هم بهره می‌برد. شیائومی در مورد تاریخ عرضه‌ی این گوشی در بازارهای جهانی اطلاعاتی ارائه نداده ولی مانند نسل قبلی، به احتمال زیاد تحت عنوان پوکو F4 GT عرضه خواهد شد. ویژگی منحصربه‌فرد ردمی کی 50 گیمینگ ، موتور ویبره قدرتمند CyberEngine است که درحال حاضر، بزرگ‌ترین موتور ویبره در گوشی‌های اندرویدی محسوب می‌شود. برای این گوشی یک اسپیکر اصلی و یک توییتر در دو طرف در نظر گرفته شده که مجموع تنظیمات را به چهار اسپیکر می‌رساند و در نهایت،‌ صدای فراگیری را تولید می‌کند. تامین قدرت Redmi K50 Gaming را یک تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 بر عهده دارد. این تراشه 4 نانومتری عملکرد CPU بهتری دارد و پردازش گرافیکی آن 52 درصد نسبت به اسنپدراگون 888 بهبود یافته است.

گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت redmi note 10 5g ظرفیت 128GB

از یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی با قابلیت پشتیبانی از HDR بهره می برد که تصاویر در بخش سلفی نیز با کیفیت بسیار خوبی ثبت می شود. در بخش فیلم برداری دوربین سلفی نیز قابلیت ظبط ویدئو هایی با کیفیت 1080 و نرخ تازه سازی 30 و 60 فریم را دارا هستیم. در سخت‌افزار k50 گیمینگ تراشه‌ی NFC نیز وجود دارد که در کشور‌های پشتیبانی کننده از این قابلیت بسیار کاربردی خواهد بود. ترکیب نرم افزاری ردمی k50 گیمینگ از اندروید 12 با رابط کاربری MIUI 13 تشکیل شده است که علاوه بر قابلیت‌های بسیار کاربردی، به کاربران امکان شخصی‌سازی‌های متعددی را نیز خواهد داد. توسعه دهندگان در آپدیت جدید رابط‌کاربری شیائومی سعی داشته‌اند محیطی جذاب‌تر از قبل و البته بدون باگ را در اختیار خرید k50 gaming کاربران قرار دهند.

باتری 4700 میلی آمپر ساعتی را می توان با شارژر 120 واتی شیائومی در عرض چند دقیقه به طور کامل شارژ کرد. حتی اگر نسخه پایین با حافظه 8/128 گیگابایت استفاده می کنید هیچ خللی در کار شما پیش نمی آید.در ضمن از MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 برای نرم افزار آن استفاده شده است. با صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED با وضوح Full HD (2400 x 1080 پیکسل) شما را شگفت زده خواهد کرد. خنک کننده خوب را در یک گوشی هوشمند گیمینگ نباید فراموش کنید، زیرا بازی های طولانی معمولا گرمای زیادی تولید می کنند.

دارای ابعاد 162.5 در 76.7 در 8.5 میلی متر و وزن قابل توجه 210 گرمی است. دو دکمه شانه در سمت راست بیرونی قرار دارند و طبق الگوی Black Shark 4 کار می کنند. اگرچه صدای استریو در حال حاضر تقریباً در همه تلفن های هوشمند گنجانده شده است، اما در بخش بازی از اهمیت بیشتری برخوردار است.

  • از ویژگی های بارز گوشی ردمی k50 gaming می توان به صفحه نمایش خوب و شارژ سریع 120 واتی آن اشاره کنیم که بسیار قدرتمند می باشد و می تواند هر گیمری را به سمت خود بکشد.
  • همان‌طور که گفته شد، دوربین با اینکه عملکرد خوبی دارد، اما از قسمت‌های کلیدی و مهم در ساخت این گوشی نیست و اگر نیاز به این دارید که گوشی شما کیفیت دوربین بسیار بالایی داشته باشد، بهترست که در انتخاب و خرید k50 gaming محتاط‌تر عمل کنید.
  • در کنار این موضوع، مانند نسل قبلی بار دیگر در بدنه‌ی این گوشی دکمه‌های فیزیکی مختص گیمینگ تعبیه شده تا گیمرها با تجربه‌ی کاربری جذاب‌تری روبرو شوند.

در واقع هرچه تراشه استفاده شده ابعاد کوچک‌تری داشته باشد، علاوه بر اینکه گرمای کمتری تولید می‌کند، عملکرد بسیار بهتری در تحلیل داده‌ها خواهد داشت. یکی از دلایلی که عمده کاربران بر این باورند که k50 gaming قیمت مناسبی دارد، اینست که شما با پرداخت هزینه‌ای مناسب، یکی از قوی‌ترین کانفیگ‌های بازار را در دستان خود خواهید داشت. این گوشی گیمینگ از چیپست پرچم‌دار اسنپدراگون ۸ نسل ۱ بهره می‌برد و مبتنی بر محفظه‌ی بخار دوگانه است که این مشخصه گرمای بدنه را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.

دستگاه مذکور از یک باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تغذیه می‌کند که از شارژ سیمی ۱۲۰ وات پشتیبانی می‌کند و داعا می‌شود که فقط در ۱۷ دقیقه می‌تواند شارژ گوشی را از سفر به ۱۰۰ درصد برساند. دیروز، گوشی ردمی K50 گیمینگ ادیشن برای اولین بار پس از معرفی رسمی، در چین عرضه شد. حالا، این شرکت رسما فاش کرده که تنها در عرض یک دقیقه، گوشی ردمی K50 گیمینگ ادیشن موفق به فروش واحدهایی به ارزش بیش از ۲۸۰ میلیون یوآن (تقریبا ۴۴.۲ میلیون دلار) شده است. سال گذشته گوشی ردمی K40 گیمینگ با استقبال زیادی روبرو شد که در بازارهای جهانی به عنوان پوکو F3 GT به دست کاربران رسید. حالا همانطور که انتظار داشتیم، ساعاتی قبل شیائومی از نسل بعدی این گوشی رونمایی کرد که با نام ردمی K50 گیمینگ راهی بازار چین می‌شود.

گوشی ال جی

از سایر مشخصات قابل ذکر نیز می‌توان به اسکنر اثر انگشت در کناره بدنه، شیشه محافظ گوریلا گلس ویکتوس، بازخورد لمسی بهبود یافته، پشتیبانی از وای-فای 6E، اتصال NFC و رابط کاربری MIUI 13 بر پایه اندروید 12، اشاره کرد. شیائومی چند سالیه راه خودش رو به بازار گوشی های تخصصی گیمینگ هم باز کرده و هر سال یه گوشی گیمینگ خفن از سری Redmi معرفی و وارد بازار میکنه. گوشی‌های قدرتمند با قیمت مناسب‌تر از رقبا که تونسته نظر خیلی از موبایل گیمرها رو به خودش جلب کنه. سال 2022 هم بدون گوشی گیمینگ جدید سپری نمیشه و تو این مقاله قراره با مشخصات گوشی Xiaomi Redmi K50 Gaming آشنا بشیم و ببینیم گوشی ردمی کی 50 گیمینگ شیائومی چه چیزی برای ارائه توی چنته داره. در واقع این گوشی ردمی k50 گیمینگ با این چیپست فقط برای بازی های سنگین طراحی شده است.

این موارد شامل WiFi 6E، بلوتوث 5.2 (LDAC + LHDC) و تعیین مکان با استفاده از GPS دوگانه، سه‌گانه Beidou، Dual Galileo، dual QZSS و Glonass می‌شود. یک مدل انحصاری برای چین است ولی با رام گلوبال برای سایر کشور ها قابل استفاده می باشد. را معرفی کرده است که اولین گوشی از این خانواده است که وارد بازار شده است. سلام این امکان وجود دارد که گارد های ضد ضربه هر مدل گوشی رو از سایتتون سفارش بدیم.

قیمت گوشی شیائومی ردمی k50 گیمینگ Xiaomi Redmi k50 gaming