اخبار

مهاجرت به کانادا، روش های مهاجرت به استرالیا و تحصیل در ایتالیا

مهاجرت به کانادا، استرالیا و ایتالیا می پردازیم.

مهاجرت به کانادا، روش های مهاجرت به استرالیا و تحصیل در ایتالیا

هجرت به کانادا

کانادا یکی‌از کشورهای توسعه و گسترش‌یافته و مهاجرپذیر میباشد که به طور تقریبً 22 درصد جمعیت آن را مهاجران تشکیل میدهند. پرسش‌های متعددی در زمینه‌ی هجرت به کانادا، طرز‌ها و وضعیت دریافت اقامت کانادا در ذهن یوزرها وجود دارااست. رویکرد های مسافرت به کانادا متنوع میباشد و این میهن مهاجران را از لاین‌ها و طرز‌های مختلفی تایید می‌نماید. از سفر کاری گرفته تا سرمایه‌گذاری و هجرت تحصیلی، با دقت به مقصود و قوانینی که دارید، قابلیت سفر به کانادا برای شما وجود داراست. اشخاص گوناگون با بضاعت، مهارت، سرمایه و موقعیت مختلف میتوانند با به کارگیری از یکی‌از این نحوه‌ها به کانادا سفر نمایند.

• مسافرت به کانادا از روش شغل:

کانادا با کمبود پرسنل مواجه میباشد. به‌همین‌استدلال قسمت متعددی از پرسنل ما یحتاج خویش را از روش مهاجران حفاظت می‌نماید. یکی‌از خصوصیت‌های مسافرت به کانادا از روش عمل، قابلیت اخذ اقامت دایم این میهن میباشد. همین قضیه منجر گردیده تا سفر کاری، یکی‌از پرطرفدارترین شیوه های مسافرت به کانادا گردد. اپ‌های متنوعی مانند جاب آفر، اسکیل ترید (Skilled Trade)، اسکیل ورکر (Skilled Worker)، خویش اشتغالی کانادا (Self-Employed)، اپلیکیشن‌های استانی و … برای مسافرت کاری به کانادا وجود داراست. بدین ترتیب، اشخاص با وضعیت متفاوت می توانند با دقت به حالت و حالت خویش از روش یکی این شیوه‌ها به کانادا سفر نمایند.

 

• سفر تحصیلی به کانادا:

علم آموزی در کانادا خیر فقط فرصتی برای اخذ اقامت دایم این سرزمین، بلکه راهی برای علم آموزی در شایسته ترین سطح فراگیری میباشد. ویزاهای مختلفی برای علم آموزی در کانادا صادر میگردد که با دقت به حالت‌تان میتوانید با به کارگیری از آنان به کانادا سفر نمائید. از مزایای علم آموزی در کانادا؛ قابلیت دریافت بورسیه تحصیلی و قابلیت و امکان علم آموزی به 2 گویش فرانسه و انگلیسی میباشد.

  • مسافرت به کانادا از روش سرمایه‌گذاری:

طرز‌های مختلفی برای سرمایه‌گذاری در کانادا وجود داراست: ایجاد اشتغال، استارتاپ، سرمایه‌گذاری استانی و خرید بیزینس. با دقت به معیار سرمایه و قوانینی که دارید، میتوانید یک کدام از نحوه‌های سرمایه‌گذاری را تعیین کرده و اقامت کانادا از روش سرمایه‌گذاری را بگیرید. هرمورد از طریق‌های سرمایه‌گذاری در کانادا حالت و مقررات خویش را داراست. برخی ایالت های کانادا هم موقعیت خاص خویش را برای تایید مهاجران از روش عمل و سرمایه‌گذاری دارا هستند. به‌همین‌استدلال یکی نحوه‌های سرمایه‌گذاری در کانادا، سرمایه‌گذاری استانی میباشد.

 

طرز های مسافرت به استرالیا

 

استرالیا اینک تنها یک مقصد توریستی وجود ندارد؛ بلکه مانند آهنربا با پی‌ریزی مطلوب زیرساخت‌های اقتصادی و فرهنگی به یک کدام از مقصدهای مهاجرتی کیفیت خوب مخصوصا برای ایرانیان تبدیل شد‌ه‌است و تا به امروز بیشتراز 120 هزار اهل ایران اقامت استرالیا را اخذ کرده‌اند. شیوه های هجرت به استرالیا زیاد میباشد؛ شما بایستی با نظارت موقعیت و حق تقدم‌های خویش مطلوب‌ترین شیوه را برای سفر به استرالیا گزینش نمائید. دلایل اساسی تایید مهاجر در میهن استرالیا کاهش نرخ رویش اقتصادی، کاهش پرورش جمعیت، کمبود نیروی کارشناس در بازار عمل و ارتقا روز افزون نرخ پیری میباشد. مملکت استرالیا تحت عنوان یکی برگزیدگان کشورهای مهاجر پذیر، ویزاهای زیادی در مسئله‌های کاری، تحصیلی، سپرده گذاری، ایجاد اشتغال و غیره صادر می‌نماید. با این وجود شیوه های هجرت به استرالیا بسیار متنوع میباشد.

• هجرت تحصیلی به استرالیا:

یکی‌از شایع‌ترین طریق‌های سفر به استرالیا در بین ایرانیان، سفر از روش دریافت پذیرش و ویزا تحصیلی میباشد. همان طور که اشاره کردیم، آموزش و پرورش استرالیا از استانداردهای بالایی بهره مند بوده و دانش کده‌های بسیار معروفی درین مرز و بوم با سکو‌های پایین 100 جهانی قرار گرفته‌اند؛ به عبارت بدیهی‌خیس، 7 دانشکده از 10 دانش گاه بلندتر این مرزو بوم دارنده رنکینگ پایین 100 جهانی می باشند. قابل ذکر میباشد که دانشجوها می توانند بعد از خارج از‌التحصیلی از یکی دانشکده‌ها یا این که موسسه ها آموزشی استرالیا و سوابق علم آموزی به معیار دستکم 2 سال درین مملکت، روادیدِ موقت خارج از‌التحصیلی (ساب کلس 485) را اخذ کرده و به صورت رسمی در‌این مرز و بوم درگیر به فعالیت شوند. استحصال سوابق شغلی از این نحوه به تقاضاکنندگان یاری می‌نماید تا امتیاز ویژه‌ای در سیستم امتیازبندی استرالیا استخراج نمایند و در مسیر هموارتری جهت دریافت اقامت دایم گام بگذارند. در وضعیت همگانی به غیر از سایر مدارک واجب برای دریافت پذیرش و ویزا تحصیلی درین مرزو بوم، دستکم نمره سند لهجه آیلتس 6.5 (در کمترین موقعیت 6) و دستکم میانگین سند تحصیلی 14 الی 15 (ترجیحا بالای 15 الی 16) سفارش می گردد.

 

 

• مسافرت کاری به استرالیا:

مملکت استرالیا گونه های مختلفی روادیدِ کاری ارائه می دهد که ممکن میباشد به طور موقت و یا این که همدم با اقامت دایم باشند. متقاضی ها سفر کاری به استرالیا از روش ساب کلس‌های 188، 189، 190، 485، 489 و 491 و یکسری و چندین زیرکلاس دیگر (بیش تر از 15 ساب کلس روادیدِ کاری) که جزء 2 پایین تیم اساسی روادیدِ پرسنل حرفه ای و ویزای شغلی حامی مالی بوده میتوانند برای سفر کاری بدین مملکت مبادرت کنند و آن‌گاه در سیستم امتیاز بندی روادیدِ کاری استرالیا جهت دریافت اقامت دایم کمپانی کند. تقاضاکنندگان می بایست درین سیستم امتیازبندی، دست کم 65 امتیاز را استحصال نمایند تا دارای شرایط اخذ روادیدِ کاری شوند. این سیستم بر پایه ی فاکتورهایی زیرا سن، تحصیلات، علم لهجه انگلیسی و سوابق کاری تهیه شد‌ه‌است.

 

• مسافرت سرمایه‌گذاری به استرالیا:

استرالیا تحت عنوان یکی‌از والا‌ترین اقتصادهای جهان، یکی‌از مناسب‌ترین کشورها برای سرمایه‌گذاری به شمار می‌رود. این سرزمین اپ‌های زیادی را به مراد جذب سرمایه‌گذاران و کارآفرینان فرنگی ترتیب داده میباشد. درخواست کنندگان بایستی آغاز برای اخذ روادیدِ سرمایه‌گذاری و اختراع تجاری موقت (ساب کلس 188) درخواست داده و بعداز سپری شد چند سال سوابق غالب در استرالیا روادیدِ خویش را تبدیل به شرایط دایم (ساب کلس 888) آن نمایند. از روش این دو طرح اشخاص می توانند در یکی طرح‌های سرمایه‌گذاری مملکت استرالیا کمپانی کرده، به اداره یک کمپانی تجاری بپردازند و یا این که بیزنس خویش را فعال سازی نمایند. هجرت سرمایه‌گذاری به استرالیا یکی‌از طرز‌های مطلوب برای اخذ اقامت دایم این سرزمین میباشد. در شرایط کلی تقاضاکنندگان سرمایه‌گذاری در استرالیا میتوانند از روش روادیدِ خلاقیت تجاری (مدیر یک تجارت و داشتن 65 امتیاز در سیستم امتیازبندی استرالیا)، روادیدِ سرمایه‌گذاری (به قیمت 1.5 میلیون دلار)، روادیدِ سرمایه‌گذاری قابل مراعات (به بها 5 میلیون دلار)، روادیدِ سرمایه‌گذاری ممتاز (به قیمت 15 میلیون دلار) و یا این که روادیدِ ایجاد اشتغال (با ارائه بیزینس پلن) مبادرت نمایند.

 

علم آموزی در ایتالیا

ایتالیا دارنده یک سیستم یک دست آموزشی حاذق در مدرسه ها و مقاطع تحصیلی در کالج و پیش از کالج میباشد. سیستم یادگرفتن ایتالیا برای اشخاص ایتالیایی بدون‌پول و دارنده نرم افزار علم آموزی اجباری از سن 6 سالگی تا 16 سالگی می باشد. مقاطع آموزشی در ایتالیا بطور کلی به 3 عصر تحصیلات نخستین، تحصیلات ثانویه و تحصیلات بهتر و کالج گروه‌بندی میگردد.

آموزش و پرورش ایتالیا به سیرتکامل‌ای میباشد که قابلیت و امکان کمپانی در عصر‌های یکساله یا این که دوساله حرفه ای در کالج (دست کم ۶۰ واحد آموزشی) را جهت فعالیت در نصیب‌های متفاوت صنعت نیز ارائه میدهد. علم آموزی در‌این زمان‌ها مسیر را برای فعالیت در ایتالیا هموارتر خواهد کرد.

• مقاطع قبلی دانشگاهی ایتالیا:

بازه کودکستان او‌لین راءس آموزشی در سرزمین ایتالیا که خردسالان کار کشته خواهند بود از سن ۳ سالگی در‌این راءس درگیر به علم آموزی شوند. حالت علم آموزی در ایتالیا در بازه زمانی کودکستان همچون بقیه کشورهای اتحادیه اروپا میباشد، به‌این شکل که تحصیلات درین سن اصلا اجباری وجود ندارد. خانواده های علم آموزان برای ساخت احساس مسئولیت پذیری، ارتقا نوآوری، رشد برخوردهای اجتماعی و استقلال طلبی، فرزندان خویش را در کودکستان نام نویسی می نمایند.

• علم آموزی کارشناسی در ایتالیا:

لیسانس در ایتالیا تحت عنوان لوریا شناخته می‌شود. دانشجو یان از ۱۸ تا ۳۰ سالگی قوی خواهند بود برای عصر های کارشناسی این مرزو بوم مبادرت کنند. این نکته به‌این معناست که محدودیت سنی برای سفارت این میهن مضمون‌ ندارد و در شکل ارائه مدارک قابل استناد، میتوانید برای ادامه علم آموزی در ایتالیا مبادرت فرمائید. عصر های تحصیلی درین مرزوبوم به گویش ایتالیایی اجرا مي شود و دانشجو ها برای ورود به دانش کده مستلزم ارائه مدرکی نشانه بر اشراف لهجه ایتالیایی میباشند.

 

• علم آموزی در زمان فوق لیسانس در ایتالیا:

دانشجوها برای علم آموزی در بازه زمانی کارشناسی ارشد در ایتالیا مسلما بایستی مدرک کارشناسی ارائه بدهند. زمان‌مجال علم آموزی درین بازه زمانی همچون کشور ایران، ٢ سال میباشد و متقاضی ها نیاز میباشد مهارت خویش را در لهجه انگلیسی یا این که ایتالیایی ثابت نمایند. به همین عامل بایستی گواهی گویش آیلتس با دست کم نمره ۶.۵ و یا این که گواهی لهجه B٢ ایتالیایی ارائه بدهند.

• علم آموزی در بازه زمانی دکتری در ایتالیا:

علم آموزی در مدت دکترا در ایتالیا عموما به طور همیاری با اساتید در یک پروژه تحقیقاتی جاری ساختن می‌گردد. گویش علم آموزی درین بازه زمانی ایتالیایی میباشد و درخواست کنندگان علم آموزی در‌این برهه زمانی بایستی مهارت بالایی در‌این گویش داشته باشند. حدود ٩٠ زمان دکترای پژوهشی در دانش گاه‌های ایتالیا وجود داراست. شرکت های دولتی گرانقدر هر ساله میزبانی حدود ١٠٠،٠٠٠ دانشجوی دکترا را دارا‌هستند.

• هزینه‌های علم آموزی در ایتالیا:

اکثر دانشکده‌ها در ایتالیا دولتی می باشد و علم آموزی در هر بازه پیش از دانشکده و در دانش گاه‌های دولتی این میهن برای عموم ایتالیا بدون پول میباشد. علم آموزی برای دانشجو ها در بین‌المللی بدون‌پول نبوده ولی از طرفی علم آموزی در دانشکده‌های دولتی ارزان میباشد و شهریه‌ها از 900 یورو در سال استارت گردیده که‌این هزینه تا واحد سنجش 4000 یورو در سال برای دانش گاه‌های با منزلت بندی‌های بالا‌خیس در ایتالیا میرسد و بطور معدل شهریه علم آموزی در یک دانشکده بسیار دارای اعتبار ایتالیایی 3000 یورو در سال هست. ولی از طرفی هزینه دانش گاه‌های سری از این مبالغ بیشتر بوده و شهریه آن ها میان 6000 تا 20000 یورو در سال است.