اخبار

وزارت جهاد کشاورزی و وزارت علوم تفاهم‌نامه امضا کردند

این تفاهم‌نامه چهار ساله در قالب ۵ ماده تنظیم و به امضا رسید.

هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه همکاری، هم‌افزایی میان دانشگاه‌ها و موسسه‌های پژوهشی به منظور هدایت پژوهش‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور در رشته‌های کشاورزی و منابع طبیعی و سایر رشته‌های مرتبط برای رفع نیازهای پژوهشی بخش‌های اجرایی است.

بنابراین گزارش، تفاهم‌نامه همکاری مشترک در خصوص دوره‌های پسادکتری نیز به صورت سه‌جانبه توسط رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و علی‌محمد سلطانی رییس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور منعقد شد.

این تفاهم‌نامه همکاری در قالب ۸ ماده و به مدت چهار سال از تاریخ امضای آن اجرا می‌شود.

این تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه در خصوص دوره‌های پسادکتری به منظور توسعه تعاملات و همکاری‌های پژوهشی و فناوری، بهره‌مندی از ظرفیت‌های پژوهشی موجود در دانشگاه‌ها و موسسات تحقیقاتی در راستای اجرای پژوهش‌های کاربردی و توسعه‌ای منعقد شده است.



منبع اخبار

به گزارش روز دوشنبه مجله خبری کشاورزی از وزارت جهاد کشاورزی، تفاهم‌نامه همکاری مشترک وزارت جهاد کشاورزی با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مورد حمایت از پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی به امضای «خیام‌نکویی» رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی به نمایندگی از وزارت جهاد کشاورزی و پیمان صالحی معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رسید.