اخبار

وزیر جهادکشاورزی:خرید تضمینی دام و تهاتر با نهاده های دامی به زودی اجرایی می شود

به گزارش خبرنگار مجله خبری کشاورزی، سید جواد ساداتی‌نژاد روز پنجشنبه در نشست با جمعی از کشاورزان و تشکل های بخش کشاورزی شهرستانهای گرمسار و آرادان استان سمنان در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان گرمسار ابراز داشت: حمایت از تولیدکنندگان در بخش کشاورزی و پاسخ به مطالبه این قشر از جامعه به عنوان سربازان عرصه تولید و امنیت غذایی از اولویت‌های دولت و وزارت جهادکشاورزی است.

به گفته وی برنامه اصلاح قیمت مرغ و تخم‌مرغ به عنوان مطالبه تولیدکنندگان، امید است با مشارکت و همراهی مصرف‌کنندگان به نتیجه قابل انجامی منجر شود.

وی ادامه داد: کشاورزان شهرستان‌های گرمسار و آرادان ، افرادی متخصص و دانا هستند و تخصص در حوزه کشاورزی مزیتی برای افزایش بهره‌وری است.

وی بیان کرد: شرکت تعاونی گاوداران‌ گرمسار دارای زنجیره کاملی است و وزارت جهادکشاورزی در راستای پویایی و افزایش بهره‌وری ‌این تعاونی آماده هرگونه  کمک و حمایت است.

ساداتی‌نژاد خاطر نشان کرد: خرید تضمینی دام از دامداران و تهاتر با نهاده های دامی از استان سمنان طی هفته آینده آغاز می شود و به مرور در کل کشور گسترش خواهد یافت.‌

وی یادآور شد: عملیات تکمیل طرح سیلوی گرمسار به عنوان مطالبه مردمی با سرعت بیشتر انجام خواهد شد.‌

وزیر جهاد کشاورزی ضمن تقدیر از سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان و مجموعه مدیران استان در افزایش بهره‌وری در کشاورزی، گفت:  استان سمنان در حوزه مردمی سازی یارانه ها و تنظیم بازار عملکرد مطلوبی داشته و به این وسیله از استاندار و سایر مسئولان ، صمیمانه قدردانی و تشکر می کنم.‌

به گزارش خبرنگار مجله خبری کشاورزی، ساداتی‌نژاد، وزیر جهاد کشاورزی امروز پنجشنبه به منظور بازدید و بررسی مسائل و مشکلات بخش کشاورزی شهرستان  گرمسار وارد استان سمنان شد.

ساداتی نژاد در بدو ورود وارد شهرستان گرمسار شده و مورد استقبال هاشمی استاندار ، اردشیر مطهری نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان ، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان و برخی دیگر از مسئولان استانی قرار گرفت.

وزیر جهاد کشاورزی در این سفر یک روزه قرار است سیلوی یکصد هزار تنی شرق کشور را بازدید کند.

بازدید از واحد فوق پیشرفته مرغ تخمگذار در آرادان گرمسار از دیگر برنامه‌های وزیر جهاد کشاورزی در استان سمنان است.

شهرستان‌های گرمسار و آرادان در غرب استان سمنان واقع شده و گرمسار در همسایگی استان تهران قرار دارد.



منبع اخبار