اخبار

پیشنهاد احداث شهرک صنعتی و بازارچه مرزی مشترک میان ارس و ارمنستان >ُسازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس | brassonline

به گفته شهردار تهران، قطعا تلاش شهرداری ساماندهی بازارهای گل و گیاه سطح شهر است. باید توسعه بازارها در سطح شهر را دنبال کنیم تا تولید کنندگان محصولات خود را به بهترین شکل عرضه کنند. البته امیدواریم ایجاد امکان و تسهیلات برای صادرات نیز در حوزه های بالادستی کشور مورد توجه قرار گیرد. ادامه بحران یکباره کوید-19 در جهان، دیگربار بر اولویت پیشگیری بر درمان صحه گذاشته است. تبعات و هزینه های مستقیم و غیرمستقیم آن در اقتصاد ملل یا طرح مباحث امنیتی و دفاعی مانند بیوتروریسم و پدافند غیرعامل ، چنان تأثیر شگرفی در دنیا گذاشته که اهمیت فناوری تولید واکسن را به منزله یکی از فناوری های راهبردی در قرن حاضر مشخص کرده است.

خریداران محصولات صنعتی بطور نسبی در جغرافیای محدودی در هر کلونی جمعیتی سکونت دارند و عمده این مشتریان در یک بورس محلی و بومی سکونت صنعتی دارند. حال و هوای بازار صنعتی در ایران ، با توجه به شرایط جاری و تکنولوژی های جاری در بازار صنعتی ، از بافت و ویژگی خاصی برخوردارست و تفاوت های چشمگیری با بقیه بازارهای صنعتی کشورهای دیگر دارد. آگاهی از این ماهیت و اتمسفر موجود در بازار صنعتی ایران ، دیدگاهی عمیق و موثرتری به ما می دهد که در این بازار ژرف ، غواصی کنیم. براساس تجارب گذشته، رفع كامل موانع ساختاري به دليل نقش پررنگ برخي از عوامل برونزا به سادگي و يا لااقل در كوتاه مدت ممكن نيست، اما با فرهنگ سازي مناسب مي توان اين مسير را هموارتر كرد. انجام جستجو در موتورهاي جستجوي اينترنتي و يا سايت هاي اطلاع رساني داخلي و خارجي براي كسب اطلاعات بين المللي كه البته اين موضوع خصوصاً در بخش مطالعات بازار محصولاتي كه جنبة صادراتي دارند، از اهميت قابل توجهي برخوردار است . نكته قابل ملاحظه ديگر كه بايد مورد توجه قرار گيرد، پراكندگي وسيع سطح اطلاعات و ارائه نشدن آن براي استفاده محققان، با وجود كانال هاي جمع آوري و حتي پردازش اطلاعات است.

واحد پشتیبانی فروش

دریافت مشاوره های متعدد قبل از خرید و مقایسه با محصولات مشابه از جمله رفتارهای متداول مشتریان صنعتی می باشد. بدلیل عمر و دوام بالای کالاهای صنعتی ، مقوله تکرار خرید ، احتمال کمتری دارد ،‌ البته در صورت نیاز و رضایتمندی مشتریان از خرید قبلی و نیز تامین منابع مالی ، قطعا تقاضای جدید برای خرید محصول ، شکل خواهد گرفت. يكي پنداشتن اين دو تحليل در ادبيات ارزيابي پروژه هاي مختلف اقتصادي، از تنگناهاي موجود نقاط ضعف مطالعات بازار است. به عبارت ديگر براي گذار از تحليلهاي مالي به تحليلهاي اقتصادي لازم است كه انتقال درآمد و تعديل قيمتها در جامعه مورد توجه قرار گيرد و همچنين لازم است كه آثار و عوارض ناشي از اين انتقالها و تعديلها بر روي رفتارها و جريانهاي اقتصادي موجود جامعه (توليد كنندگان و مصرف كنندگان) مورد مطالعه و بررسي قرار گيرد.

  • بازار چاپ ایران، جامع ترین وب سایت تخصصی نیازمندیها، صنعت چاپ وبسته بندی کشور است.
  • با مشخص کردن برنامه‌ها و اقدامات هر شهرستان و انجام اقدامات مناسب متناسب با ظرفیتهای هر منطقه، آینده اقتصادی کشور طی چند دهه آینده جهت پیدا می‌کند.
  • هدف نهایی از طرح این دیدگاه، آن است که سرآغازی است برای تفکر درباره چگونگی و چرایی فاصله بین دو کشور از نظر سهم آن ها از بازار بین المللی واکسن و میزان نقش آفرینی آن ها در تعاملات جهانی این حوزه که موضوعاتی ارزشمند برای پژوهش های آتی در حوزه سیاست گذاری و اجرا در حوزه سلامت، خواهند بود.
  • بنابراین توسعه بازار محصولات صنعتی بدون گسترش شبکه خدمات پس از فروش ناممکن است.

پیشنهاد احداث شهرک صنعتی و بازارچه مرزی مشترک میان ارس و ارمنستان > ُسازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس | brassonline

بنابراین بهتر است در سفر به آذربایجان حتما سری به این بازارچه‌ها بزنید. مهاباد از شهرهای کردنشین آذربایجان‌غربی است که در جنوب استان قرار خبر رسمی صنعتی ایران گرفته است. برخورداری از یک برند صنعتی خوشنام ، پاسخگو ، مشهور و پایبند به مسئولیت های اجتماعی ،‌ ذهنیت درستی از برند را تصور ذینفعان ایجاد می نماید.

۸۰ هزار میلیارد تومان طرح صنعتی ایلام در حال اجرایی شدن است

این موضوع نشان می‌دهد که تلاش‌های فدرال رزرو در جهت کنترل سطح قیمت‌ها و کاهش مصرف تا حدی به نتیجه رسیده است و شیب کاهش تورم درحال رشد است. از همین رو، بازارها نیز انتظارات خود را درباره چشم‌انداز آتی تعدیل کرده و پیش‌بینی می‌شود که بانک مرکزی ایالات متحده از این پس با شدت کمتری به افزایش نرخ بهره خود در نشست‌های پیش رو بپردازد. جرومی پاول نیز در آخرین سخنرانی خود در حاشیه نشست ماه نوامبر عنوان کرد که فدرال رزرو همچنان به سیاست‌های انقباضی خود تا رسیدن به هدف ۲درصدی ادامه خواهد داد، اما ممکن است که نیاز باشد برای مدتی از شتاب آن کاسته شود.

شهرک صنعتی و بازارچه مرزی مشترک به صورت دائمی با ارمنستان ایجاد شود