تولید بازی های ماجراجویی گرافیکی دو بعدی و سه بعدی در کشور


شرکت مرافیا با استفاده از فناوری های یونیتی و بلاک چین و با جدیدترین ابزارهای روز دنیا موفق به طراحی و تولید بازی های گرافیکی ماجراجویی دو بعدی و سه بعدی شده است که از جذابیت گرافیکی بالایی برخوردار هستند ضمن اینکه بازی های مشابه خارجی در فروشگاه های اپلیکیشن های خارجی موجود است. برای حمل و نقل و استفاده مداوم توسط کاربر با هزینه های بالا فروخته می شود.
به گزارش ایسنا. ناصر محمودی، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان درباره اهمیت ایجاد بازی های گرافیکی گفت: صنعت بازی در ایران صنعتی رو به رشد و آینده دار است. این صنعت در ایران طرفداران بی شماری دارد، به طوری که در حال حاضر 64 درصد از جمعیت ایران عضو جامعه بازی های ویدیویی هستند. با توجه به اینکه این گروه اکثراً زیر 35 سال سن دارند، پتانسیل زیادی برای رشد این صنعت به ویژه در بین جوانان وجود دارد.
وی ادامه داد: از دیگر کاربردهای بازی ها می توان به استفاده از آنها در آموزش های الکترونیکی، آزمون های الکترونیکی و مسابقات بین فراگیران اشاره کرد که در حوزه آموزشی بسیار مفید است.
مدیرعامل این شرکت دانش بنیان درباره استفاده از بازی های گرافیکی گفت: مخاطبان اصلی بازی ها بخش خانگی، مدارس و کاربران شخصی گیمیفیکیشن هستند. چنین بازی هایی شرایط کاری را بهبود می بخشد، مشارکت، تعامل و رقابت را افزایش می دهد و استفاده از قوانین بازی به ما کمک می کند تا به اهداف تجاری واقع بینانه برسیم. این روش های گیمیفیکیشن می تواند شامل امتیاز، مدال، سکه و … باشد و در صنایع مختلف مانند بانکداری، شرکتی و آموزشی کاربرد دارد. از طریق بازی، کارهای خسته کننده جالب و کارهای دشوار تبدیل به کارهای مورد علاقه و ساده می شوند.
به گفته وی، این محصول در سال 2022 تولید شد و برای 15 نفر برای طراحان شخصیت و صدا، فیلمنامه نویس، توسعه دهندگان یونیتی، تیم واقعیت افزوده و بازاریابی شغل ایجاد کرد.
محمودی به نقل از معاونت علمی ادامه داد: این محصولات با همکاری یک شرکت خارجی در نسخه mvp و با هزینه متوسط 15 هزار دلار ساخته شده است در حالی که در فروشگاه های اپلیکیشن خارجی، بازی های مشابه هزینه ارسال و دانلود بسیار بالایی دارند. تداوم استفاده کاربر از برنامه فروخته می شود.
انتهای پیام/
https://www.isna.ir/news/1402122014187/%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C%DA%A9%DB%8C-%D8%AF%D9%88%D8%A8%D8%B9%D8%AF%DB%8C-%D9%88-%D8%B3%D9%87-%D8%A8%D8%B9%D8%AF%DB%8C-%D9%85%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%A7%D8%AC%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1
