اخبار

انواع بافت خاک برای کشاورزی روستیران، اولین پایگاه اطلاع رسانی جامع روستاهای ایران

با اینکه این گروه از کودها مشکلات زیست‌محیطی کودهای شیمیایی را ندارند، اما سطح مواد مغذی در آن‌ها پایین است و محصولات به یک اندازه و برابر تولید نمی‌گردند. علاوه بر تولیدات ادوات کشاورزی تیدا در زمینه ی تولید تجهیزات گلخانه ای نیز در ایران شروع به فعالیت نموده و در این امر خود کفا شده است. جهت آشنایی با این شرکت و کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از حضور فعال این مجموعه در نمایشگاه های مرتبط می توانید با ما تماس حاصل نمایید. هوا همراه با آب در حفره های خاک‌ ها وجود دارد که البته این هوا از ضروریات رشد و نمو گیاهان و ادامه حیات حیوانات می‌باشد. مقدار اکسیژنی که در هوای موجود در خاک وجود دارد از دی اکسید کربن کمتر است.

در صورت تمایل می توانید عنوان این وسیله را در صدر لیست ابزارهای کشاورزی بیاورید، زیرا بسیار مفید و کارآمد است. در این مقاله، به لیستی از اسامی ابزار کشاورزی مدرن کشاورزی همراه با شرحی کوتاه از کاربرد آنها دست خواهید یافت. در این روش لوله هایی را در لایه های زیرین خاک تعبیه می کنند به طوری که زمانی که آب از لوله ها در جریان است تمام قسمت های ریشه سیراب می شود،البته این روش موجب شوری خاک خواهد شد و از بازدهی آن می کاهد. بسته بندی علوفه دامی با نایلون سیلویی از عبور نور خورشید به داخل نایلون جلوگیری می کند و موجب حفظ کیفیت و بالا رفتن عمر علوفه به مقدار قابل توجهی می گردد. سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت.

قرارگاه رصد و پایش برای تولید محصولات گیاهی تشکیل شد

این مسئله نه تنها بر حفظ پایداری منابع آب شیرین بلکه بر تداوم فعالیت های کشاورزی اثرات قابل توجهی خواهد داشت. زراعت فرایند کاشت، داشت و برداشت گیاهانی است که بعد از کاشت دانه، حداکثر تا یک سال محصول می‌دهند. زراعت در مقابل باغداری است که هدف آن کشت و پرورش درختان است.

در این سیستم مهم ترین بخش، مدیریت مسیر حرکت آب از منبع به پای گیاه می باشد. پس از نصب دستگاه پمپاژ آب بر روی منبع آب آبیاری و هم چنین ایجاد ساختار تزریق کود مایع به آب، لوله های اصلی به پمپ متصل شده و در نقطه های تعیین شده لوله های فرعی را از آن انشعاب می گیرند. به وسیله ی نقاط تنظیم که در طول مسیر آب از منبع به مقصد تعبیه شده، فشار آب و ساعات آبیاری کنترل می شود.

نیازمندیهای کشاورز

می توانید سبزیجات و گیاهان را در یک فضا کشت کنید و باهم پرورش دهید. در کنار محصولات اصلی خود، می توانید سبزیجات کوچکی مانند گشنیز، جعفری، پیازچه و… نیز پرورش دهید تا سود کار خود را افزایش دهید. حتی می توانید با کمی تحقیق در بازار هدف خود، پرسودترین گیاهان دارویی گلخانه ای را شناسایی کنید و سودآورترین کشت گلخانه ای ممکن agriculture-na را داشته باشید. هدف اصلی استارت آپ گالش حمایت از کشاورزها و رسوندن محصولاتشون به دست مشتریان نهایی هستش. در حال حاضر گالش دو محصول برنج طارم هاشمی (بهترین نوع برنج شمال) و آرد برنج رو عرضه میکنه. اگر خواستید بیشتر با پروژه گالش و داستان کشاورزهایی که ازشون خرید می‌کنید آشناشید، به صفحه ی بازارچه کشاورزان سری بزنید.

تولید تگزاپن و تامین کنندگان در بازار

شرکت «کیمیا تجارت مزرعه ایرانیان»، به شماره ثبت با هدف تولید و تامین نهاده های کشاورزی بازار داخل و‌ صادرات، فعالیت‌ خود را آغاز نمود. هدف مجموعه «کیمیا تجارت مزرعه» تامین نهاده با کیفیت برتر و قیمتی مناسب است. این شرکت با تعهد اخلاقی و بهره گیری از دانش نوین کشاورزی همواره در زمینه فعالیت های زراعی حامی کشاورزان بوده است. با توجه به آنچه تا کنون گفته شد، به دلیل محدودیت منابع آب شیرین در کشور و همچنین تشدید بحران کم آبی، استفاده از گیاهان شورزی اهمیت فراوانی دارد.