اخبار

مقام‌های محلی: برداشت برنج در ولایت هرات ۲۵ درصد افزایش یافته‌است طلوع‌نیوز

البته این در صورتی سودمند است که کشاورز اصول سم پاشی مزرعه را رعایت کند مگرنه سم در ساقه های برنج باقی می ماند. در یک ماه ابتدایی کشت برنج در زمین اصلی آبیاری به صورت غرقابی و در بقیه دوران بصورت تناوبی انجام می گیرد. در هنگام نشاء‌کاری باید agriculture-na در داخل زمین شالیزار به اندازه کافی آب وجود داشته باشد زیرا آب مانع رشد علفهای هرز و کم شدن درجه حرارت می‌شود. کشاورزان پس از برداشت کشت اول برنج در مرداد ماه، سریعا زمین های خود را شخم می زنند و برای کاشت دوباره برنج آماده سازی می کنند.

برای بکارگیری کمباین دستی باید از تراکتور و تیلر استفاده کرد. این دستگاه برای از بین بردن علف های هرز شالیزار پس از نشاکاری در مزارع شالیزار که به صورت ماشین نشاء کاشت شده اند کاربرد دارد. این دستگاه به صورت ۲، ۳ و ۴ ردیف عمل ویجین را انجام می دهد.

۵- دستگاه ویجین:

پس در هر هکتار این میزان ده برابر می شود و در حدود 3500 تا 4000 کیلوگرم می توانیم برداشت کنیم. برداشت به موقع محصولات برنج برای به حداکثر رساندن کیفیت و عملکرد دانه بسیار مهم است. اگر زود برداشت کنیم، دانه‌های جمع آوری شده نارس می‌شوند و در نتیجه بازیافت آسیاب ضعیفی خواهند داشت و به راحتی می‌شکنند. از سوی دیگر، زمانی که محصولات دیر برداشت می‌شوند، دانه ممکن است از خوشه بیفتد و منجر به خسارات سنگین شود. شکل ظاهری این دستگاه شبیه به یک سفیدکن تیغه ای می باشد با این تفاوت که بر روی توپی نوارهای چرمی قرار گرفته است.

معرفی شرکت حسابداری

برآوردهای اخیر نشان می دهد که هزینه تولید گوشی های جدید آیفون 14 حدود 20 درصد بیشتر از آیفون 13 است. از آنجایی که آب برنج غنی از ویتامین B، C و E می باشد، استفاده از آن برای مو و پوست بسیار شایع شده است. سبوس برنج برای سفیدی مو چه خواصی دارد؟ از گذشته تا کنون همه‌ی ما می‌دانیم که سبوس برنج عامل مهمی در رشد و تقویت مو می‌باشد. خاک مزرعه در زمان برداشت باید اسـتحکام کـافی بـراي تحمـل وزن دسـتگاه را داشـته باشد. در اراضی تجهیز نشده یا در کرت هـاي بـا شـکل هندسـی نـامنظم و کوچـک از ماشـین راندمان مزرعه اي مناسبی برخوردار نیست.

برای آشنایی با تجربه های موفق تولید کنندگان و بهره برداران تمامی حوزه های کشاورزی (زراعت،باغبانی،دام،شیلات،مکانیزاسیون،آبیاری،آفات و بیماری ها،تغذیه خاک و سموم) بخشی بعنوان تالار گفتگو طراحی و اجرا شده. در این بخش همه کاربران می توانند تجربیات موفق خود را به اشتراک گذاشته و با هم به گفتگو بپردازند. صحت و انتخاب هر روش کاری از تجربیات مطرح شده تنها با مشورت کارشناسان مربوطه توصیه می شود و تجربیات به اشتراک گذاشته شده در تالار گفتمان مرجع تایید نمی باشد. تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به تابناک می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. خوشه‌های طلایی برنج در ۱۴۰ هزار هکتار از شالیزار‌های مازندران برداشت شد.

هزار هکتار از شالیزارهای مازندران مکانیزه برداشت شد

امروزه با گذشته بیش از یک دهه فعالیت شرکت در زمینه های زراعت ، مکانیزاسیون ، باغبانی ، گیاهپزشکی ، دامپزشکی ، نوشتن طرحهای کشاورزی وغیر کشاورزی ، تهیه پایان نامه ها و پروژه های کشاورزی و غیره فعالیت می نماید . لازم به ذکر است که شرکت آماده همکاری با کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی ، ارگانها و نهادهای دولتی و غیر دولتی می باشد. در ضمن تمام عزیزانی که مایل به همکاری با سایت شرکت را دارند می توانند با تماس با مدیریت سایت تقاضای خود را مطرح نمایند تا نسبت به ثبت آنها به عنوان نویسنده سایت و همکار اقدام شود. استفاده از مطالب وبلاگ به هیچ عنوان مجاز نمیباشد و با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.