اخبار

15 درصد تخفیف برای تحویل پورشه به بازار چین

پورشه در حال مذاکره با نمایندگی‌های چینی است تا راه را برای روابط خود هموار کند، زیرا فروش ضعیف خودروهای الکتریکی این خودروساز را مجبور می‌کند در حرکت خود به سمت خودروهای موتور احتراقی تجدید نظر کند.

به گزارش ایسنا، بر اساس بیانیه ای، این خودروساز آلمانی در حال مذاکره با خرده فروشان چینی است که چگونه استراتژی های تجاری و خدمات مشتریان خود را با تغییرات بازار تطبیق دهند. پورشه جزئیاتی در مورد مسیر جدید ارائه نکرد، اما گفت که دو طرف قصد دارند بیشتر با یکدیگر همکاری کنند.

پورشه و دیگر خودروسازان غربی شاهد کاهش سهم آنها از بازار خودروهای الکتریکی چین بوده اند، زیرا رقبای محلی محصولات خود را افزایش داده و جایگاه بیشتری را به دست آورده اند. به دلیل مشکلات اقتصادی چین، مانند بحران املاک و مستغلات، تقاضای کلی برای وسایل نقلیه الکتریکی ضعیف شده است، قیمت ها را پایین آورده و تولید کنندگان و فروشندگان را به شدت تضعیف کرده است.

رسانه‌های چینی گزارش دادند که برخی از نمایندگی‌های پورشه در چین اکنون به دنبال غرامت برای فروش خودروهای الکتریکی با ضرر هستند و همچنین به اهداف فروش در سال جاری اعتراض کرده‌اند. سال گذشته، چین تقریباً یک چهارم کل خودروهای پورشه تحویل داده شده را به خود اختصاص داد.

طبق گزارش بلومبرگ، تحویل پورشه در بازار چین در سال 2023 15 درصد کاهش یافت و فروش آن در سال جاری با کاهش 24 درصدی در سه ماهه اول ادامه یافت.

انتهای پیام/

https://www.isna.ir/news/1403030805319/%DA%A9%D8%A7%D9%87%D8%B4-%DB%B1%DB%B5-%D8%AF%D8%B1%D8%B5%D8%AF%DB%8C-%D8%AA%D8%AD%D9%88%DB%8C%D9%84-%D9%BE%D9%88%D8%B1%D8%B4%D9%87-%D8%A8%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%DA%86%DB%8C%D9%86

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا