اخبار

بازار تخصصی فن ماینینگ افتتاح شد

تفاهم نامه ایجاد بازار تخصصی فناوری معدن بین شبکه بازار ملی فناوری ایران و سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع متالورژی ایران (ایمیدرو) امضا شد.

به گزارش ایسنا. مجید وفایور، مدیرعامل ایمنو (مرکز نوآوری صنعت معدن و متالورژی ایران) درباره این تفاهم نامه گفت: بازاری تخصصی برای علاقه مندان به معدن به نمایندگی از ایمیدرو ایجاد و توسط ایمینو اجرا می شود. این تفاهم نامه بین مهدی صفری نیا رئیس پارک فناوری پردیس و محمدرضا محتجی نیا رئیس ایمدرو جهت کمک به بهبود صنعت معدن در کشور به امضا رسید.

وی افزود: این تفاهم نامه پیوندی بین معدن و اکوسیستم نوآوری کشور است. همانطور که به نظر می رسد این تفاهم نامه می تواند به بخش سنتی کشور در معدن کمک کند تا با شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها ارتباط برقرار کند و کمک شایانی به حل مشکلات صنعت معدن کند. صنایع معدنی می توانند مشکلات خود را به این شرکت ها گزارش کنند و راه حل های فناورانه به دست آورند.

محمد صالح خالقی دبیر شبکه ملی فن بازار ایران با اشاره به هدف این تفاهم نامه گفت: با توجه به نیازهای فناورانه حوزه معدن و شناسایی 300 قلم کالای وارداتی، بازار تخصصی فن ماینینگ افتتاح شد. به این ترتیب با رصد کل کشور، بررسی قابلیت های موجود و کمک به سرمایه گذاری در حوزه معدن، نیازهای این منطقه را برآورده خواهیم کرد.

بازار تخصصی فن ماینینگ افتتاح شد

به گزارش ستاد خبری اینوتکس 2024، مجتبی جباری پور معاون توسعه نوآوری پارک فناوری پردیس گفت: با مشارکت دست اندرکاران حوزه صنعت معدن توانستیم با اعطای جوایز به بازار نیازهای این بخش را برآورده کنیم. نماینده فن بازار به ایمیدرو زیرساخت ها را برای اشتراک گذاری نوآوری ها و مدیریت تخصصی آن توسط ایمیدرو انجام می دهد.

انتهای پیام/

https://www.isna.ir/news/1403021913706/%D9%81%D9%86-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5%DB%8C-%D9%85%D8%B9%D8%AF%D9%86-%D8%A7%D9%81%D8%AA%D8%AA%D8%A7%D8%AD-%D8%B4%D8%AF