اخبار

فرش 700 شانه تراکم 2550 کاشان ⭐️ قیمت فرش 700 شانه جدید کارخانه فرش کاشان-فرش شادرخ

فرش 700 شانه خاکستری برای دکوراسیون های کلاسیک بهتر است با رنگ آبی تیره یا سرمه ای ست شود. قرار گرفتن این رنگ در کنار بژ نیز برای دکوراسیون های مجلل و فاخر فوق العاده است. ست کردن این رنگ با سفید، طوسی کمرنگ و یا صدفی برای دکوراسیون های مدرنیته ایده آل است. برای اتاق نشیمن ترکیب رنگ خاکستری با نارنجی، قرمز، زرد یا طوسی فوق العاده است. حتی فرش های بسیار پرفروش را با نخ ورژن که کیفیت آن از اکریلیک پایین تر است هم می بافند. به طور مثال از فرش ریزماهی هم در کیفیت 1200 شانه موجود است، هم کیفیت 700 شانه اکریلیک و هم 700 شانه ورژن.

سپس در مرحله تکمیل و آهار، این بافته در معرض بخار آب و گرما قرار می‌گیرند و از روی غلطک هایی داغ عبور می‌کنند. قسمت هایی که با نخ هایبالک آکریلیک بافته شده است حالت جمع شدگی به خود می گیرد و سطح آن پایین تر از سطح آکریلیک می‌روند و بدین صورت با این فرآیند اضافه تر، فرش 700 شانه گل برجسته به وجود می‌آید. با توجه به این که با خرید از فروشگاه اینترنتی فرشخونه، هزینه حمل و باربری تا منزل را نمی پردازید باز هم هزینه های شما در خرید فرش کاهش خواهد یافت. این در حالی است که در صورت خرید فرش ماشینی کاشان به صورت حضوری، هزینه حمل تا منزل به عهده خود شما است. علاوه بر ارسال رایگان، فرشخونه امکان پرداخت در محل پس از تحویل فرش به مشتری را نیز فراهم کرده است. شاید برای برخی از خریداران این سوال باشد که منقیمت فرش 700 شانه شش متریرا از این کارخانه با قیمت 6 متری 700 شانه با دیگر فروشگاه ها مقایسه می کنم و متوجه می شوم که هر دو محصول با الیاف و تراکم یکسان بافته شده اند ولی قیمت ها با هم متفاوت است.

علاقه زیاد مشتریان به فرش های 700 شانه باعث شده طرحهای این فرشهای روز به روز متنوع تر شود. در این بین تنها کارخانه های که دارای واحد طراحی مجزا هستند سعی در تولید طرحها متوع نموده و تولید کنندگان ضعیفتر معمولا از طرحهای قدیمی تر در تولیدات خود استفاده مینمایند. ما در هایپر فرش به منظور فراهم نمودن امکان مشاهده جدیدترین فرشها ، امکان مشاهده کالاها و مرتب سازی آنها بر اساس جدیدترین را در سایت قرار داده ایم و به اینصورت شما همیشه میتوانید جدیدترین فرشهای 700 شانه را در سایت مشاهده نمایید. از جدیدترین طرح ها در فرش می توان به فرش افشان، فرش لچک و ترنج، فرش خشتی، فرش ریزماهی، فرش دستبافگونه، فرش تلفیقی اشاره کرد. 500 شانه به عنوان فرشهای طرح 700 شانه، یا استفاده از نخ های پلاستیک به جای نخ های اکریلیک، تولیدات خود را با کیفیت بسیار بسیار کمتر به عنوان فرش 700 شانه عرضه میکنند.

البته اگر به فروشنده اعتماد زیادی دارید می تونید به گفته فروشنده اعتماد کنید. همانطور که در بخش قبل اشاره کردیم این فرش از لحاظ قیمت جزو دسته فرش های نسبتا ارزان و یا به بیان دیگر اقتصادی و مقرون به صرفه می باشد. قیمت این فرش گرچه نسبت به فرش 500 شانه بالاتر است اما نسبت به فرش 1000 شانه ، فرش 1200 شانه و 1500 شانه قیمت به مراتب پایین تری دارد! این قیمت ارزان باعث شده خریداران زیادی به سمت این فرش کشیده شوند. مسلما هر فرشی نسبت به تقاضای بازار و بر اساس نیازهای مردم تولید می شود.

به طور مثال، اگر شما مایل باشید فرش سیلور یا فرش طلاکوب خریداری نمایید می توانید بهتر است بدانید که در کیفیت 700 شانه هم بافت می شوند. رنگ های زمینه دودی، نقره ای و زغالی از جدیدترین و پرفروش ترین رنگ های زمینه در این دسته محصولات بوده است. فرش ماشینی 700 شانه در کنار فرش 1200 شانه، پرطرفدارترین محصول فرش ماشینی به شمار می رود. اما چرا؟ مزایای فرش 700 شانه چیست؟ جدیدترین طرح های فرش ماشینی در این کیفیت نیز تولید می شوند. به همین دلیل، نقشه های جدید و زیبا منحصر به کیفیت های بالا مثل 1200 شانه نیست. شما می توانید طرح های جدید و به روز را در کیفیت 700 شانه و با قیمت مناسب تر هم بیابید.

قیمت فرش 12 متری 700 شانه

اگر شما سطح یکفرش آکریلیکرا نگاه کنید متوجه این می شوید که سرنخ های در سطحقالی، به صورت دانه دانه است و حالت دانه اناری دارند. کیفیت و دوام این بافته ها بیشتر از دیگر محصولاتی است که با نخ های دیگر بافته شده اند. از آنجایی کهخرید فرش های 700 شانهبرای مکان های پررفت و آمد، اتاق نشیمن و یا هال صورت می گیرد از این رو باید به کیفیت این بافته ها بیشتر از زیبایی طرح و نگاره و زرق و برق آن توجه کرد. این که اگر در بافت عرضی فرش تعداد گره ها با تعداد پودها برابر هست، اما در بافت طولی فرش تعداد پودها سه برابر تعداد گره هاست. و چون تراکم به معنی تعداد پودها در یک متر از طول فرش هست، ابتدا باید تعداد گره های یک متر طولی فرش رو شمارش کنید و سپس در 3 ضرب کنید.

فرش افشان ذغالی ۷۰۰ شانه

خریداران نیز به دلیل قیمت ارزان و کیفیت عالی توجه زیادی به این فرش دارند. به همین دلیل این فرش در ابعاد و طرح های متفاوتی بافته می شود. از پرفروش ترین های فرش ماشینی ،فرش ۷۰۰ شانه کاشان است که انتخاب خیلی از افراد میباشد. فرش ۷۰۰ شانه دارای تراکم ۳۰۰۰ و تراکم 2550 بوده و در دو نوع ۱۰ رنگ و 8 رنگ تولید می شود. در این بخش از مقاله قصد داریم فرش 700 شانه را از نظر بافت مورد بررسی قرار دهیم. همان طور که پیش از این نیز اشاره کردیم فرش 700 شانه از نمونه فرش‌ هایی است که.

  • دستگاه بافندگی فرش 700 شانه قابلیت این را دارد فرش‌های 700 شانه را در تراکم‌های مختلف 2250، 2550 و 3000 تولید کند.
  • پرفروشترین فرش های ۷۰۰ شانه کاشان رو میتوانید در گالری زیر ببینید این طرح ها از مدل های پرفروش و پرطرفدار فرش ۷۰۰ شانه کاشان هست.
  • به طور مثال فرش سیلور یا نقره ای پیش از این هم در فرش ماشینی به کار می رفت اما این بار در این رنگ بندی فرش 700 شانه نمایش جدیدی از این رنگ را مشاهده می نماییم.
  • رنگ های دودی و فیلی از پرفروش ترین و زیباترین رنگ های فرش ماشینی کاشان است که به تازگی به صنعت فرش راه پیدا کرده اند.

از طرفی قیمت فرش 700 شانه که به صورت گل برجسته بافته می شوند بیشتر از 700 شانه غیر برجسته است و همچنین الیاف هایبالک، به دلیل ظرافت و زیبایی بسیار همانند الیاف آکریلیک هیت ست شده تحمل پاخور شدن، شست و شوی زیاد و حرارت را ندارد. فرش 700 شانه گل برجسته بهتر است یا ساده سوالی است که خریداران 700 شانه برایشان قیمت فرش ۷۰۰ شانه دستباف گونه تراکم ۲۵۵۰ مطرح می شود. محصولات 700 شانه گل برجسته به دلیل داشتن نخ هایبالک، از ظرافت و زیبایی بالا برخوردار هستند و به همین دلیل برای پذیرایی و مکان های کم رفت و آمد مناسب هستند. از طرفی برجسته بودن گل های روی آن و سطحی ناصاف سبب شده است تا این بافته برای مکان های پررفت و آمد و مکان هایی که در معرض آلودگی بسیار است نامناسب باشد.

فرش 700 شانه تراکم 2550 کاشان ⭐️ قیمت فرش 700 شانه جدید کارخانه فرش کاشان-فرش شادرخ