اخبار

قطعات اچ سی کراس

این وضعیت به خصوص در خرید اینترنتی لوازم و قطعات یدکی خودرو بسیار چالش برانگیز خواهد بود. لوازم یدکی یدکی اچ سی کراس در محله دهقان ویلا کرج و در سه راه رجائی شهر خیابان شهید بهشتی بین میثم ۸ و ۹ جنب اتوگالری کوهی واقع شده است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند شیرینی قنادی مانی و آزمایشگاه پاتوبیولوژی و ژنتیک پزشکی رازی و بازار ملاصدرا و فروشگاه اتکا و پل سه راه گوهردشت قرار گرفته است. نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس اشتراکی می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد. همچنین در برنامه بلد کاربران امتیاز ۵ از ۵ را به این مکان داده‌اند.

بسیاری از خودروهای تولید شده توسط این برند، به کشور ما نیز ارسال می‌شوند. این شرکت در سال 1969 میلادی، یعنی حدود 52 سال پیش در یکی از شهرستان‌های چین در شهر ووهان تاسیس شد. با وجود نو پا بودن این شرکت و کم تجربه بودن آن نسبت به بسیاری از شرکت‌های مشهور خودروسازی، این شرکت مهارت بسیاری بالایی در تولید خودرو دارد و این مهارت را در چندین طراحی که بازار عرضه کرده است، کاملا مشخص و واضح است. این برند به علت نام تجاری طولانی که دارد، با نام خلاصه DFM نیز شناخته می‌شود. این موتور TU5 به دلیل حضور طولانی در کشور برای این ماشین یک مزیت محسوب می‌شود چون قطعات یدکی اچ سی کراس به راحتی در بازار لوازم یدکی اچ سی کراس یافت می‌شوند.

صفحه اصلی از بین مدل‌های مختلف خودروهای اچ سی کراس که در خط تولید این شرکت هستند، تنها چهار نمونه از آن‌ها در بازار ایران رایج است. قیمت مناسب، ایمنی بالا، قطعات مناسب، متریال عالی و تجهیزات رفاهی این خودروها باعث جذب بسیاری از افراد خواهد شد. لگوی تجاری این شرکت، به رنگ قرمز و مشکی است و مخفف نام این شرکت با نمادی بین قدرت، سرعت و آتش تشکیل شده است. شرکت خودرو سازی دانگ فنگ همکاری گسترده ای با شرکت های مطرح همچون هیوندا و کیا موتورز دارد . بعد از ورود خودروهای سنگین این شرکت در ایران شاهد اولین سواری آن به نام اچ سی کراس توسط شرکت ایران خودرو هستیم .

با فرض بر این که شما خودروی خود را در خیابان پارک کرده اید و ناگهان شخصی به آینه بغل شما برخورد کرده و خسارتی را به جای خواهد گذاشت. با توجه به اینکه این قطعه در رانندگی شما تاثیر بسیار زیادی دارد ، نبود آن ممکن است باعث بروز تصادف و خسارات غیر قابل جبران خواهد شد. بنابراین شما باید به فروشگاه های لوازم خودرو مراجعه کرده و قطعات را به این صورت تهیه نمایید. همانطور که احتمالا میدانید خیابان ملت و محدوده آن بورس قطعات و لوازم یدکی خودرو در تهران است که مرکز این حوزه محسوب میشود. اچ سی کراس محصول شرکت دانگ فنگ با همکاری شرکت PCA فرانسه می باشد که در سال 1394 توسط ایران خودرو وارد بازار ایران شد.

بردیا پارت توس مرکز خرید لوازم یدکی h30cross در تهران بصورت حضوری اینترنتی از طریق همین صفحه است که می توانید بصورت 24 ساعته تماس بگیرید. در ادامه چند نمونه از قطعات بدنه h30 cross که در فروشگاه موجود است، معرفی می شود اما این تنها بخشی از موجودی لوازم یدکی این خودرو می باشد. در مدل H30 Cross به خوبي مي توان طرح زيبا و خصوصيات اسپرتي را مشاهده كرد و بايد گفت سواري با دانگ فنگ اچ 30 کراس حس رانندگي با يك خودروي اسپرت را به راننده منتقل مي نمايد. ما با تیمی با انگیزه، جوان و متخصص به دنبال ایجاد زیرساخت هایی هستیم که مشتریان ایرانی در سراسر کشور بتوانند به راحتی، قطعه اصلی خودرو مورد نظر خود را با بهترین قیمت و با خدمات و پشتیبانی متمایز خرید کنند.

از ویژگی های مثبت این خودرو می توان به هماهنگی پیشرانه و گیربکس، تعلیق نرم، مشترک بودن قطعات فنی با خودروهای پژو و رانا، پیشرانه TU5، ظاهر جذاب و مدرن، سطح ایمنی بالا و فضای داخلی جادار و راحت اشاره کرد. نیروی تولید شده توسط این پیشرانه از طریق یک گیربکس 4 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو انتقال می‌یابد که در نهایت باعث می‌شود این خودرو 1230 کیلوگرمی طی زمانی در حدود 13 ثانیه از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر بر ساعت برسد. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو در حدود 7.5 لیتر در هر صد کیلومتر است که مصرف نسبتا بهینه‌ای محسوب می‌شود. لازم به اشاره است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد. این خودرو از لحظا ایمنی ،از امنیت نسبی برخوردار است به طوری که این خودرو دارای ترمزهای ABS ضد قفل با سیستم توزیع الکترونیکی نیرو تحت عنوان EBDو ABS میباشد و تعداد کیسه‌های هوای این خودرو ۴ عدد است . ۷- ماشین کم خرج و کم استهلاکی هست با سیستم ترمز قوی و قابل اطمینان.

  • این شرکت توانست از طریق زیر مجموعه های ولوو یعنی ولوو تراکس و رنو تراکس به بازار های اروپایی قدم بگذارد.
  • فروشگاه یدکی دادگر با سابقه بالا در خصوص واردات لوازم خودروهای چینی در چند سال اخیر توانسطه است رضایت اکثر مشتریانی که نیاز به قطعات یدکی اچ سی کراس را دارند جلب کند .
  • در این میان خودوری دانگ فنگ اچ سی کراس H30 Cross به علت ظاهر زیبا و قیمت مناسب آن متقاضیان زیادی در بین ایرانیان یافته است .
  • جعبه دنده اچ سی کراس سه حالت رانندگی از جمله اسپورت، برفی و حالت O/D (نگه دارنده دنده)، دارد.
  • بازرگانی گلد یدک این اطمینان را به شما می دهد که تمامی لوازم یدکی عرضه شده توسط این مجموعه اصل بوده و دارای گارانتی اصلی و معتبر هستند.