اخبار

محصولات کشاورزی | agriculture-na

صادرات هویج جزو بازارهای پررونق در گروه صادرات میوه و سبزی تازه است. هویج ایران در بهترین مزرعه ‌های داخل کشور پرورش داده می شود، محصولات هویج که در فصل بهار از زمین برداشت می‌شوند برای صادرات بسیار مرغوب هستند. در دسته بندی محصولات کشاورزی، دسته خاصی از محصولات وجود دارند که (غالباً) به منظور تبدیل شدن به اتانول و بیودیزل در سطح مزارع پرورش داده می‌شوند. جوانه دانه ای است که از جوانه زدن گیاهان (فرآیند خیس خوردن) به دست می‌آید. این دانه‌ها باید چند روزی در رطوبت باشند تا دانه‌ها جوانه بزنند. جوانه ها حاوی مواد مغذی بالایی هستند که به آن ها نیروگاه انرژی نیز گفته می‌شود.

  • تبریز-نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی از آغاز ساخت دومین پایانه صادراتی محصولات کشاورزی در مراغه خبر داد.
  • برای اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله صادرات بادام زمینی را مطالعه کنید.
  • نیاورانی، نایب رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی در پاسخ به این پرسش که وزارت کشاورزی از دریافت مجوز صادرات مرکبات شمال به چین خبر داده است آیا در عمل…

اگر چه فعالیت برای پرورش دام زنده هنوز هم رواج دارد، مشکلات و چالش های زیادی در این بازار وجود دارد. حجم زیادی از سیر تولید شده در ایران برای صادرات در نظر گرفته می شود. در منابع خبری و سایت های تحلیل صادرات و واردات، بررسی های انجام شده که نتایج نشان می دهند حدود ۶۲ درصد از سیر تولید شده در ایران در استان همدان پرورش داده می شود و این یعنی پتانسیل این مجله خبری کشاورزی استان برای صادرات بسیار قابل توجه است. هر عاملی که در فرایند پرورش مرغ و تولید تخم مرغ نقش داشته باشد، به طور مستقیم و غیر مستقیم، تجارت این دو ماده غذایی مهم را دستخوش تغییراتی می‌کند. استاندارد بودن مرغداری ها، تامین دان مرغ، در دسترس بودن تجهیزات مناسب برای سلامت مرغ ها، نمونه ‌ای از مواردی است که در تولید انواع مرغ گوشتی و مرغ تخم گذار دخیل هستند.

صادرات پسته ایران

با نام علمی گیاهی رونده از خانواده Vitaceae است که گل­ های سبز رنگ آن به صورت خوشه­ ای هستند. کاربردهای متفاوت انگور و وجود کشورهای بسیاری که این میوه را پرورش می ­دهند باعث شده که سالانه بیش از ۷۲ میلیون تن انگور در جهان تولید شود. برای مثال صنعت انگور سالانه حدود ۱۲۵ میلیارد دلار به اقتصاد ایالات متحده کمک می ­کند و این در حالیست که حدود ۲۵ درصد از انگورهای مصرفی در ایالات متحده از شیلی وارد می­ شوند.

قارچ دارویی گانودرما

از طرفی، نحوه تولید آنها نیز در سلامت و طعم­شان بی تاثیر نیست. در ادامه با ما همراه باشید تا این نوع از محصولات را به شما معرفی کرده و در مورد خواص و ارزش غذایی آنها صحبت کنیم. اصولا یکی از منابع درآمد یک کشور صادرات محصولات کشاورزی و یا واردات انواع محصولات زراعی و نیز محصولات کشاورزی می باشد.

ایران

در فرآیند آب گیری (فشردن)، آب میوه و سبزیجات از بافت جدا می‌شود و تفاله یا فیبر باقی می‌ماند. مصرف آب میوه های طبیعی، نیاز بدن را به ویتامین‌ها و مواد معدنی تامین کرده و موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود. به اساس آمار اعلام شده از سوی سازمان توسعه و تجارت در فصل اول سال جاری ارزش محصولات کشاروزی و صنایع غذایی برابر با یک میلیارد و 86 میلیون دلار بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل افتی 13 درصدی داشته است.

http://3darchitecture.ir