اخبار

نمایشگاه Innotex 2024 با حضور 450 شرکت امروز / استخدام کارآموز در ایستگاه کاری آغاز می شود

نمایشگاه Innotex 2024 با حضور 450 شرکت امروز / استخدام کارآموز در ایستگاه کاری آغاز می شود

نمایشگاه اینوتکس 2024 از امروز سه شنبه 28 اردیبهشت ماه با حضور 450 شرکت نوآور و فناور و 150 سرمایه گذار در پارک فناوری پردیس برگزار می شود.

به گزارش اسناپارک فناوری پردیس از سال 1392 نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری با عنوان INOTEX را با حضور شرکت های فناور و دانش برگزار می کند.

سرمایه گذاری و ارتباط سرمایه گذاران داخلی و بین المللی با شرکت ها و استارت آپ ها، مشارکت و همکاری شرکت های فناور با استارت آپ های داخلی و بین المللی، گفتگو و ارتباط بین فعالان اکوسیستم نوآوری و فناوری از اهدافی است که اینوتکس دنبال می کند.

در این راستا، اینوتکس علاوه بر معرفی فناوری‌های روز به صنایع بزرگ و متوسط، تلاش می‌کند تا مشتریان محصولات فناورانه را با تولیدکنندگان آن‌ها ارتباط دهد و سرمایه‌گذاران را با فرصت‌های سرمایه‌گذاری در پروژه‌های فناوری یا استارت‌آپ آشنا کند.

نمایشگاه Innotex 2024 امروز سه شنبه 28 اردیبهشت ماه در پارک فناوری پردیس آغاز به کار کرد و تا جمعه 24 اردیبهشت ادامه دارد.

در این رویداد 400 نشست B2B و بیش از 20 رویداد با حضور 450 شرکت فناوری و نوآور و بیش از 150 سرمایه گذار برگزار می شود.

این رویداد شامل بخش های مختلفی به شرح زیر است:

رویداد مرحله ای اینوتکس:

بیش از 30 ساعت سخنرانی مهیج و چالش برانگیز، میزگرد و بحث با هدف فرهنگ سازی کارآفرینی، شنیدن ناشنیده ها و همچنین ایجاد انگیزه در جوانان از جمله برنامه های این دپارتمان می باشد.

محور این سخنرانی ها به شرح زیر است:

* نقش رگولاتورها، صنایع و نهادهای بزرگ اقتصادی در اکوسیستم استارتاپی

* نحوه به حداکثر رساندن ظرفیت اکوسیستم نوآوری در صنایع

* مروری بر اکوسیستم نوآوری و فناوری و چالش های فعلی آن

* نگاهی به وضعیت موجود و ترسیم آینده اکوسیستم

در کنار بخش های اصلی ذکر شده، بخش های جانبی و هیجان انگیز زیادی تهیه شده است.

ایستگاه آینده

در این بخش، روند رو به رشد فناوری‌های جدید، در قالب بیش از 20 ساعت سخنرانی، میزگرد، بحث و گفتگو و نمایش فیلم، و پیامدهای اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی این فناوری‌ها بر آینده انسان مورد بحث قرار می‌گیرد. زندگی مورد بحث قرار می گیرد

انجمن حکومت داری

در این بخش از رویداد اینوتکس، خط مشی نوآوری و فناوری کشور مورد بررسی قرار می گیرد.

«مسئولیت مشترک بین پلتفرم‌ها و کاربران: از محتوا تا درآمد»، «احراز هویت دیجیتالی یکپارچه: تا کنون، خیلی نزدیک»، «تشخیص کلاهبرداری، آزار و اذیت سایبری و کلاهبرداری: مسائل واقعی حاکمیت دیجیتالی که باید به آن بپردازیم»، «قوانین مقررات و اکوسیستم» “نوآوری: مروری بر چندین تجربه بین المللی” یکی از موضوعاتی است که در این بخش مورد بحث قرار گرفته است.

کافه پایتخت

جلسات Capital Café یا B2B که هدف آن گردهم آوردن سرمایه گذاران و سرمایه گذاران است، فرصتی بی نظیر برای صاحبان مشاغل جدید و استارت آپ ها برای جذب سرمایه و مذاکره با سرمایه گذاران است.

شرکت کنندگان و غرفه داران نمایشگاه با توجه به میزان سرمایه مورد نیاز و حیطه فعالیت و خدمات به سرمایه گذاران مربوطه معرفی و جلسات ویژه ای برای آنها ترتیب داده خواهد شد.

در این قسمت پس از ثبت تماس ها و تکمیل فرم مربوطه، طرح های شرکت کنندگان پس از گذراندن آموزش های لازم برای سرمایه گذاران ارسال می شود و در صورت پذیرش سرمایه گذار اولین جلسه در نمایشگاه انوتکس برگزار می شود و در نهایت نتیجه پس از مذاکرات زیاد به دست خواهد آمد.

سال گذشته حدود 45 میلیارد ریال در این بخش با موفقیت سرمایه گذاری شد.

تامین مالی جمعی

تامین مالی جمعی یک ابزار مالی جدید برای جذب سرمایه بر اساس وجوه کوچک جمعی است. مزایای سرمایه گذاری جمعی توجه را به این روش جذب سرمایه جلب کرده و در کشور ما نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

این ابزار که با نام های تامین مالی جمعی و تامین مالی جمعی نیز شناخته می شود، شامل جمع آوری منابع مالی مورد نیاز یک پروژه از سرمایه اندک تعداد زیادی سرمایه گذار است. در دنیای امروز، این فرآیند معمولا به صورت آنلاین اتفاق می افتد.

تامین مالی جمعی نوعی از جمع سپاری است که برای سرمایه گذاری های متوسط ​​شکل می گیرد و روشی محبوب برای تامین مالی شرکت های دانش بنیان، استارت آپ ها و کارآفرینان است. از این روش نه تنها برای راه اندازی کسب و کار، بلکه برای ادامه فعالیت و توسعه آن استفاده می شود.

ایستگاه کاری

Innotex Workstation 2024 با هدف ارائه فرصت های شغلی در اکوسیستم فناوری و نوآوری برگزار می شود.

رویداد صدف Jobmeet بخشی از این رویداد است که شرکت‌های پردیس فناوری پارک فرصت‌های شغلی و آموزشی خود را در این نمایشگاه به نمایش می‌گذارند و کارجویان نیز با ارسال رزومه، تمایل خود را برای حضور در این فرصت‌های شغلی اعلام می‌کنند.

سوئیت مشاوران

نمایشگاه Enotex 2024 امسال شاهد برپایی غرفه ای برای منتورها و مشاوران با حضور بیش از 40 مشاور و منتور از سراسر کشور برای کمک به حل مشکلات کسب و کار و ایده پردازی برای شرکت های استارتاپی خواهد بود.

امسال در سیزدهمین نشست نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری «انوتکس 2024» با تعداد زیادی از مشاوران برای همکاری در راه اندازی این غرفه مشورت شد و در نهایت بیش از 40 مربی در 18 رشته تخصصی برای حضور در این غرفه انتخاب شدند. بال.

انتهای پیام/

https://www.isna.ir/news/1403021812548/%D8%A2%D8%BA%D8%A7%D8%B2-%D8%A8%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D9%88%D8%AA%DA%A9%D8%B3-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B4-%D8%A8%D8%A7-%D8%AD%D8%B6%D9%88%D8%B1-%DB%B4%DB%B5%DB%B0-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%D9%85%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D8%AC%D8%B0%D8%A8