اخبار

کتاب کمک آموزشی دبستان قیمت و خرید با ارسال سریع به سراسر ایران بانک کتاب مارکا | ketabko

کتاب کمک آموزشی دبستان قیمت و خرید با ارسال سریع به سراسر ایران بانک کتاب مارکا | ketabko

یکی از ویژگی های این کتاب اینه که تمرین ها از آسون به سخت چیده شدن.

  • ارائه‌ی پاسخ تشریحی و دقیق سؤالات کتاب درسی، ارائه نمونه سؤالات امتحانی و محتوای رنگی و جذاب کتاب از ویژگی‌های دیگر این کتاب بشمار می‌روند.
  • در ادامه سعی داریم به معرفی برخی از کتاب‌های کمک‌درسی جامع اول دبستان اشاره نماییم.
  • کتاب کار و تمرین علوم اول دبستان منتشران مشتمل بر آموزش خط به خط کلیه‌ی مطالب کتاب درسی مطابق با درک دانش‌آموزان اول ابتدایی است که توسط لیلا زهادی گردآوری شده است.
  • این روند و خواسته والدین می‌تواند باعث پختگی ذهنی و سرعت پردازش مغزی دانش آموزان برای مطالب درسی و علمی باشد که ادامه راه تحصیلی آن‌ها را بسیار هموار می‌کند.
  • مجموعه کتاب شرق همواره در تلاش است تا در كنار كتاب، با تكميل محصولات فرهنگی خود‏ پاسخ‌گوی نياز مخاطبان باشد.

در این کتاب هم همانند کتاب کار ریاضی خیلی سبز و کتاب ریاضی شاهکار گاج از تصاویر زیادی برای آموزش و تقویت حل مسئله استفاده شده اما بطور کلی میتوان گفت سطح آن بالاتر است. برای دیدن بهترین کتاب های کمک درسی دوم دبستان بهاینجاکلیک کنید. فروشگاه آرتی کالا ، با گستره‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده‌ی سنی، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند.

سه سطحی مطالعات اجتماعی ششم هدیه های آسمانی و آموزش قرآن ششم قلم چی

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به کتابکو می باشد. در مرحله‌ی بعدی، هر دانش‌آموز به خودش امتیاز می‌دهد و یک بار از روی متن درس می‌خواند. از تمامی نقشه‌ها، نمودارها و تصاویر مهم سؤال مطرح شده و تنها از مطالب کادرهای سفید دروس مطالعه‌ی آزاد پرسش شده است. پس از تمرینات کتاب بگرد و پیدا کن، دیگر نگران مشکل فرزند خود نباشید. کتاب املای بی‌دغدغه نوشته فاطمه زهرودی و مریم ازغ، ویژه‌ی آموزگاران و اولیاء است که با زبان شعر، انواع املاهای نوین و جدید را به رشته‌ی تحریر درآورده‌اند. طراحی زیبا و استفاده از رنگ های فراوان این کتاب را بسیار جذاب کرده است.

کتاب مجموعه کتاب های آموزشی خوشه : علوم اول دبستان

این کتاب با ارائه سؤالات و تمرین‌های متنوع به‌صورت درس به درس و هماهنگ با اهداف آموزشی کتب درسی اول دبستان، امکان تفهیم مطالب و تثبیت آموخته‌ها را برای دانش‌آموزان فراهم می‌نماید. ارائه‌ی پاسخ تشریحی و دقیق سؤالات کتاب درسی، ارائه نمونه سؤالات امتحانی و محتوای رنگی و جذاب کتاب از ویژگی‌های دیگر این کتاب بشمار می‌روند. کتاب شاه‌کلید اول دبستان کلاغ سپید اثر همکاری مشترک عشرت بالغ و طاهره نقی نژادیان است.

۱۰۰۱ پرسش ریاضی آرمان – دوم ابتدایی (کمال الملک)

زیبا بنویسیم اول ابتدایی قدیانی اثر رضا تبریزی، با هدف آموزش خط تحریری و تمرین خوشنویسی متناسب با مطالب کتاب کلاس اول منتشر شده است. حروف و اتصالات این کتاب مطابق با اصول خط نستعلیق و مبنای آموزشی آن الگوبرداری دانش‌آموز می‌باشد. کتاب با استفاده از روش چهار خطی، محیطی برای آشنایی با طرز قرارگیری حروف و کلمات ایجاد می‌کند.