اخبار

کشاورزی ارگانیک و اصول آن فردین کشت | agriculture-na

شما می توانید یک قرار ملاقات یا درخواست برای اطلاعات جامع ایجاد کنید. پوشش خاک را بوسیله گیاهان پوششی در سطح خاک حفظ میکند و بقایای گیاهان را پس از برداشت باقی گذاشته و مالچ پاشی انجام میدهد. اختلال خاک را به حداقل ممکن میرساند یعنی کود و یا بذر را مستقیما به خاک اضافه مرده و خاک ورزی را انجام نمیدهد.

  • و با بستن گونی با نوارهای مقوایی لانه زنبوری به دور تنه بعضی از درختان میوه مانند سیب درختی، می توان آفت هایی مانند کرم سیب را که برای انجام زمستان گذرانی به لابلای این گونی ها و مقواها پناهنده می شوند، به دام انداخت و آن ها را از بین برد.
  • نگرانی از وجود باقیمانده های سموم دفع آفات نباتی، آنتی بیوتیک ها و سایر داروهای دامی، کود های شیمیایی، ترکیبات هورمونی، مواد نگهدارنده و… پیامد ها و مشکلات زیست محیطی فراوانی را به وجود آورده که به عقیده دانشمندان و کارشناسان، سلامت و بهداشت جامعه را به طور جدی مورد تهدید قرار داده است.
  • همانطور كه در آمار جهانی ملاحظه می گردد از سال 1985 ميلادي كه اولين برآورد از مزارع ارگانيك و سطح زيركشت آن در دنيا صورت گرفت تاكنون تعداد زيركشت مزارع ارگانيك در دنيا سيري صعودي داشته و اين نشان‌دهندة تقاضاي روزافزون براي محصولات زيستي در جهان است.
  • براي مثال نمي‌توان از كود دامي تازه براي محصولات غذايي انسان كه در طي چهارماه برداشت مي‌شوند استفاده كرد.
  • همین طور از تله های فرمونی برای به دام اندازی حشرات نر در طول شبانه روز استفاده می شود.

استفاده از سموم شيميايي سيستم تك كشتي و دادن كودهاي شيميايي باعث مشكلاتي براي گياه زراعي شده . در كشورهاي آسيايي چين بيشترين ميزان سطح زيركشت محصولات ارگانيك بوده و كشورهايي مانند ايران تاكنون فعاليت ثبت شده‌اي در اين زمينه در سطح دنيا نداشته‌اند. گستردگی اجناس و نبود منبعی مطمئن جهت مرور اجناس و همچنین دریافت قیمت های به روز ما را بر آن داشت تا سایت ماکی کالا را تاسیس کنیم.

http://3darchitecture.irبه عنوان مثال؛ از تله های نوری برای جلب و به دام انداختن بعضی از آفت های شب پرواز در کشاورزی مانند پروانه کرم خراط استفاده می شود. همین طور از تله های فرمونی برای مجله خبری کشاورزی به دام اندازی حشرات نر در طول شبانه روز استفاده می شود. در این تله ها، ماده ای به نام «فرمون» قرار می دهند که نقش جلب کننده ی پروانه های جنس نر را به عهده دارد.

بذر تربچه گرد دو رنگ ایتالیایی پاکت اورجینال 10 گرمی

پایه کشاورزی ارگانیک حفاظت و بهبود سلامت خاک، گیاهان، مردم، حیوانات و همه چیزهای زندگی است. سلامت تمام این اعداد نمی تواند جدا از سلامت سیستم زیست محیطی که در آن زندگی می کنند. کشاورزی بعنوان بزرگترین صنعت جهان سالانه بیش از 1.3 تریلیون دلار غذا در جهان تولید میکند. مراتع و مزارع کشاورزی تقریبا نیمی از زمین های قابل سکونت انسان ها را تشکیل میدهند. بر همین اساس نقش یک مدیریت برای کنترل منابع و تولید پایدار بسیار پررنگ و حیاتی است. کشاورزی دانش و هنر کشت و پرورش گیاهان به منظور به دست آوردن محصول می‌باشد.[۱] کشاورزی مهم‌ترین پیشرفت در ظهور تمدن بشری غیرمهاجر بود.

بذر رازیانه ایتالیایی غده ای پاکت اورجینال 1100 عددی

امروزه آفت کش هایی به بازار آمده اند که مصرف آن ها در کشاورزی ارگانیک اشکال ندارد. در سال ۱۳۹۷ و با پشتوانه بیش از ۲۵ سال تجربه در این صنعت و همچنین بهره مندی از حمایت کارخانه ها و شرکت های همکار سایت ماکی کالا شروع به کار کرده است .صاحب امتیازی دو فروشگاه فیزیکی در خیابان توحید تهران و همچنین دفتر مجموعه در این منطقه ما را در امر عرضه متمایز محصولات مرتبط با صنوف پرورش دام و طیور یاری کرده است. سلامت شرایطی است که یکپارچگی و تداوم سیستم های زندگی را تضمین می کند. کشاورزی ارگانیک هدف تولید ارزش غذایی و کیفیت بالا است. از استفاده از کودهای شیمیایی و داروهایی که خطری برای سلامتی می باشند، اجتناب می شود.