اخبار

شرکت کشاورزی جلگه دز قارچ دزفول انواع محصولات زراعی | agriculture-na

قارچ نه گیاه است و نه جانور، بلکه قارچ عضوی از خانواده (فانگی) محسوب می‌شود. قارچ دارای کربوهیدرات، پروتئین، پتاسیم، سدیم، قند، فیبر، منیزیم، ویتامین c ، ویتامین B6 و آهن است. دیگر مواد موجود در قارچ شامل بتاگلوکان و اسید لینولئیک بوده که برای پیشگیری از بروز سرطان سینه و سرطان پروستات موثر هستند.

  • • حبوبات – گیاهانی از تیره بقولات که برای تولید دانه کشت می‌شوند.
  • حوزه فعالیت مجموعه به‌روز‌ مارت شامل محصولات پروتئینی، لبنیات، میوه و تره بار، شوینده و بهداشتی، سوپرمارکتی، عطاری، محصولات ارگانیک، کالاهای اساسی، نان و شیرینی‌جات و …
  • محصول زراعی گندم به خاطر حجم زیادی از مواد مغذی مانند کربوهیدرات و فیبر ، از محصولات کشاورزی استراتژیک محسوب می‌شود.
  • برای اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله صادرات دام زنده ایران را مطالعه کنید.
  • در بازار آنلاین به‌روز مارت میوه خرد شده در بسته بندی‌‌های گوناگون و انواع سایز قابل عرضه هستند.
  • این در حالی است که تا سال ۱۳۹۶ ایران بزرگترین تولید­کننده انار در دنیا بوده و هندوستان دومین کشور تولید­کننده‌ قلمداد می ­شد.

استهبان به عنوان بزرگ ترین انجیرستان دیم در جهان محسوب می شود که سالانه تولید زیادی در این زمینه دارد. برای اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله صادرات سیب زمینی را مطالعه کنید. تولید و صادرات برخی از محصولات با کیفیت پایین و یا بی کیفیت توسط شرکت های کوچک و غیر معتبر باعث تخریب برند ایرانی و از دست دادن بازارهای مجله خبری کشاورزی صادراتی می شود. کشاورز یا تامین کننده نوع محصول، میزان و قیمت پیشنهادی خود را همراه با عکس و مشخصات کامل،اعلام و در سامانه ثبت می نماید. محصولات در دسته بندی های تخصصی قابلیت ثبت دارند و پاسخگوی سوالات اولیه خریداران است. برنج در خاکهای آبرفتی و حوضه های حاصلخیز رودخانه بهترین رشد را دارد.

چرا هند سیب ایران را ترجیح می‌دهد؟

کیفیت بالا و قیمت مناسب، دو عامل اصلی تقاضای بالای کشورهای دیگر برای وادرات از ایران هستند. در ادامه برای شما برخی از مهم ترین موانع صادرات محصولات کشاورزی در ایران و پرطرفدارترین محصولات کشاورزی را بررسی خواهیم کرد. بازار آنلاین به‌روز مارت، خرید اینترنتی سبزیجات و خرید اینترنتی میوه را برای شما میسر کرده است. همچنین می‌توانید محصول با کیفیت را با کمترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان از سایت و یا اپلیکیشن به‌روز مارت سفارش دهید و درب منزل به صورت رایگان تحویل بگیرید.

ارسال نظر

صادرات هندوانه از ایران همانند صادرات خربزه یا سایر صیفی ‌جات، فوت و فن های خاص خود را دارد. هندوانه یکی از مهم‌ترین صیفی‌جات است که از نظر ابعاد و اندازه، بزرگ است و وزن بیشتری نسبت به سایر میوه ها دارد. مهمترین کشورهایی که متقاضی خرید هندوانه صادراتی از ایران هستند شامل کشور عمان، امارات، قطر و روسیه می باشند. اولین و مهمترین نکته در صادرات زیتون و صادرات روغن زیتون، مسئله بهداشتی بودن، روش حمل و نقل و بسته بندی آن است.

نحوه بسته بندی زعفران و مرغوب بودن آن در جذب مشتری، نقش اساسی ایفا می‌کند. نکته بسیار مهم در صادرات خرما توجه به قوانین کشور مقصد و رعایت استاندارد های غذایی در آن کشور است. کشورهای اروپایی یکی از مهم ترین بازار های صادرات خرمای ایران هستند و سالانه مقادیر زیادی از انواع خرمای ایرانی مانند خرمای مضافتی، خرمای پیارم، خرمای کبکاب و خرمای زاهدی به این کشورها صادر می شود. شاید برای شما سوال پیش بیاید که گیاهان زرای چه گیاهانی هستند؟ کشت و پرورش محصولاتی مانند گندم، جو، برنج، ذرت و سیب زمینی که بعد از کاشت دانه حدود یک سال محصول می‌دهند را زراعت می‌گویند.البته محصول های زراعی کشور ما خیلی بیشتر هستند. محصولاتی مثل بادام زمینی آستانه اشرفیه، عدس، لوبیا، پنبه، چغندر یونجه و سویا و …

http://3darchitecture.ir