اخبار

محصولات کشاورزی بازگشتی؛ سمی برای همسایه و برای مردم ایران ۱۴۰۰ ۱۰ ۴ | agriculture-na

حدود ۳۰ درصد شکر مورد نیاز جهان توسط زراعت چغندرقند و مابقی آن از نیشکر تامین می ­گردد. چغندرقند در حال حاضر در حدود ۵۰ کشور جهان کشت و حدود یک چهارم از ۱۴۰ میلیون تن از شکر تولیدی جهان را شامل می­ شود. در ایران، به لحاظ شرایط آب و هوایی حاکم، نیمی از شکر تولیدی از زراعت چغندرقند و نیمی از نیشکر تهیه می ­شود. با هدف دسترسی مستقیم به تولید کنندگان مجله خبری کشاورزی و معرفی بهترین تولیدکنندگان محصولات ایرانی شروع به کار کرده است.

  • کنسرو لوبیا چیتی مطابق با استانداردهای صنایع غذایی آماده می شود؛ سپس برای صادرات به کشورهای مختلف بسته ‌بندی می‌ شود.
  • کشورهای زیادی این کالا را برای تولید محصولات خود مورد استفاده قرار می دهند، شما باید برای صادرات چوب پالونیا به خوبی بازاریابی صادراتی آن را در کشورهای دیگر انجام دهید.
  • در بازار آنلاین به‌روز مارت این امکان وجود دارد که اطلاعات کافی از محصولات و شرایط نگهداری آن‌ها کسب کنید؛ سپس با اطمینان خرید خود را انجام دهید.
  • دریای شمال و دریای جنوب ما در ایران به لحاظ تولید و پرورش آبزیان و انواع ماهی، یکی از مهم ترین عواملی است که وابستگی ما را به فروش و اقتصاد نفتی کم خواهد کرد.

این محصولات از طریق مجاری مختلف وارداتی از مرزهای دریایی و زمینی یا محموله های هوایی وارد کشور می شوند. واردات محصولات کشاورزی در سال گذشته حدود 25 درصد افزایش پیدا کرده است. حمل و نقل جاده ای جزء از دسترس ترین و ساده ترین روش های حمل و نقل است.

فروش گلابی

شما می‌توانید بسته به سلیقه و طبع غذایی خود از سبزیجات گوناگون استفاده کنید. سبزیجات شامل اسفناج، کلم بروکلی، کلم سفید، کاهو، کرفس، سبزی خوردن و انواع سبزی است. سبزیجات می‌توانند به گونه‌های متفاوت و برای طبخ غذاهای مختلف استفاده شوند.

آجیل و خشکبار

برنج پس از نیشکر و ذرت، سومین محصول کشاورزی از نظر میزان تولید در جهان است. خاستگاه برنج اولین بار در حوضه رودخانه یانگ تسه در چین معرفی شده که به تدریج، به مناطق جنوبی‌تر و آسیای جنوبی گسترش یافته است. حدود ۹۵ درصد از تولید برنج جهان در چین و هند و آسیای جنوب شرقی می‌باشد.

کهگیلویه و بویراحمد ۳۵ هزار هکتار سطح زیرکشت اراضی زراعی آبی دارد

عراق برای تجارت میوه تازه و سبزیجات و صیفی جات هم مورد توجه تجار ایرانی قرار دارد. افراد زیادی در بازار های محصولات کشاورزی و مواد غذایی که عمدتا به میدان های تربار معروف هستند در حال فعالیت می باشند و خرید و فروش عمده و جزئی را انجام می دهند تا محصولات غذایی را با قیمت های پایین تر در اختیار شما قرار دهند. شما می توانید در پارسیانو بدون واسطه و بدون هزینه محصولات کشاورزی و محصولات غذایی خود را بفروشید یا محصولات مورد نیازتان را از فروشندگان عمده و یا مستقیم از مزرعه خریداری نمایید. در ایران استان ­های گیلان با ۲۲۰ هزار هکتار اراضی، مازندران با ۲۱۴ هزار هکتار، گلستان با ۱۰۰ هزار هکتار، خوزستان با ۱۸۰ هزار هکتار عمده ترین تولیدکنندگان برنج کشور هستند. بر اساس آمار سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو)، سالانه حدود ۵۱۰ میلیون تن برنج سفید در سطح زیرکشت ۱۶۷ میلیون هکتار تولید می­ شود و ایران رتبه بیست و هشتم تولید برنج دنیا را دارا می­ باشد. بر اساس آمارهای تجارت جهانی، کشورهای چین، هند، اندونزی، بنگلادش و ویتنام بزرگترین تولید­کنندگان برنج در دنیا محسوب می‌شوند و کشورهای هند، تایلند، ویتنام، پاکستان و امریکا به ترتیب پنج کشور اول صادرکننده برنج در دنیا هستند.

http://3darchitecture.ir