اخبار

محصولات کشاورزی | agriculture-na

شما میتوانید با مراجعه به وبسایت آریس از میان انواع محصولات زراعی و انواع گیاهان زراعی، محصول مناسب خود را پیدا کنید و با توجه به شرایط اقلیم آب و هوایی خود اصدام به کشت و مجله خبری کشاورزی پرورش آن محصول بکنید. سیب زمینی از پرمصرف ترین گیاهان زراعی و پرمصرف ترین محصولات زراعی جهان محسوب می‌شود. سیب زمینی در هر نوع خاکی به جز خاک شور و خاک قلیایی رشد می‌کند.

  • هندوانه یکی از مهم‌ترین صیفی‌جات است که از نظر ابعاد و اندازه، بزرگ است و وزن بیشتری نسبت به سایر میوه ها دارد.
  • در چند ماه گذشته کیوی از هند، سیب‌زمینی از ازبکستان، فلفل دلمه‌ای از روسیه و هندوانه‌های ایران از برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس برگشت خورده‌اند.
  • اینکه آن کشور به چه حجمی از این کالا نیاز دارد و کدام نوع را بیشتر می پسندد اهمیت بسیار زیادی دارد.
  • سبزیجاتی مانند کرفس، اسفناج، بروکلی و جعفری که رنگشان سبز است ، حاوی کاروتنوئیدها، ساپونینها، لوتئین و فلاوونوئیدها هستند.
  • این محصولات از طریق مجاری مختلف وارداتی از مرزهای دریایی و زمینی یا محموله های هوایی وارد کشور می شوند.
  • در بازار آنلاین به‌روز مارت، انواع سبزیجات و میوه‌جات با بهترین کیفیت، بدون واسطه و مستقیماً از تولید کنندگان و تامین کنندگان مواد غذایی بدون حضور واسطه و کاملا بهداشتی برای مردم عزیز ارائه می‌شوند.

فصل برداشت زیتون در طارم با بیم و امیدهای فراوانی همراه بوده و نبود بازار فروش مناسب، جولان دلالان برای خرید محصول به قیمت پایین و عملی نشدن وعده ها به چالشی برای باغداران تبدیل شده است. خزانِ اینجا برعکس زرد و نارنجی، سبز و سرخ است، این روایت شهر یاقوت‌های سرخ ایران بوده که حالا به بار نشسته است، این روزها «ساوه» شاهد برداشت محصول اناری است که ۲۵ درصد قابلیت صادرات دارد. در این گروه‌بندی نوع محصول تولید شده و نحوه مصرف آن مورد نظر است و چون یک محصول با اهداف مختلفی تولید می‌شود ممکن است در چند گروه قرار گیرد. پس تهیه فیزیکی خوب خاک جزء اولین عوامل مدیریت متناسب آن به‌شمار می‌رود، انتخاب و توالی گیاهان سازگار یا کشت تناوبی از جنبه‌های مهم دیگر هستند. البته بیشتر گندمی که ما در زندگی روزمره خریداری می‌کنیم به شکل نان، ماکارونی و سایر محصولات تهیه شده از آرد گندم است و این موضوع در خصوص سایر دانه‌های غله نیز صدق می‌کند.

۸۰‌درصد سموم کشاورزان در داخل تولید می‌شود

نصب برچسب هایی که حاوی اطلاعاتی در مورد ویژگی های نگهداری و تاریخ مصرف کالاها می باشند از امکاناتی است که یک شرکت حمل و نقل مناسب و کاردان در فرایند حمل محصولات کشاورزی باید رعایت نماید. همزمان با تحریم­ های گسترده در سالیان اخیر و چندین برابر شدن قیمت­ های نهاده کشاورزی از جمله کود و سم و قاچاق کالاهای بی­ کیفیت به کشور متاسفانه شاهد استرداد و مرجوع شدن محصولات کشاورزی صادراتی مهم کشور هستیم. یکی از مهم ترین بخش های اقتصاد چند محصولی، کشاورزی و محصولات آن است. در شرایط کنونی که اقتصاد مبتنی بر نفت با مشکلات عدیده ای چون تحریم ها روبرو شده است، بی شک صادرات محصولات کشاورزی راهگشای مشکلات اقتصادی خواهد بود. راه موفقیت درصادرات محصولات غیرنفتی، تولید محصولات با کیفیت، بسته بندی استاندارد و خلاقانه و همچنین باربری مناسب محصولات کشاورزی است. رسیدن به درجه کیفی مطلوب از محصولات کشاورزی، نگهداری و بسته بندی مناسب محصولات، گام های ابتدایی برای رسیدن به مرحله حمل بار مناسب محصولات کشاورزی است.

صادرات دام زنده ایران

معمولا از جوانه‌ها به صورت خام یا در تهیه غذاها استفاده می‌شود. جوانه ها دارای پروتئین، فولات، منیزیم، فسفر، منگنز، ویتامین­ های C و K هستند. از دیگر خواص جوانه ها می‌توان به آمینواسیدها (پروتئین) و مواد معدنی سرشار در آن ها اشاره کرد.

ضرورت رفع موانع صادراتی محصولات کشاورزی

طی مراسمی با حضور مسئولان استان قزوین و شهرستان آبیک، پایانه صادراتی محصولات کشاورزی استان در یک شرکت آردسازی واقع در شهرستان آبیک افتتاح شد. صادرات خربزه از ایران به کشورهای روسیه، آذربایجان، افغانستان، عراق، کویت، عمان، امارات و آلمان انجام می گیرد. بازارهای کشورهای همسایه ایران برای خربزه صادراتی مکان بسیار مناسبی هستند. بیشتر از یک میلیون تن خربزه در مهمترین استان های پرورش دهنده این صیفی جات تولید می شود. ایران یکی از بزرگترین کشورهای تولید کننده پسته در جهان است و پسته جز با ارزش ترین محصولات کشاورزی ایران به شمار می آید.

http://3darchitecture.ir